ARA A PORTADA
-
Més hores al volant atrapats pel col·lapse viari: les retencions a la C-58 es quadrupliquen en cinc anys Marta Ordóñez
-
-
Agents cívics de dia i serenos de nit: En Comú Podem proposa un nou model de seguretat a Sabadell Albert Acín Serra
-
-
Joan Mena: "En comptes d'incorporar orientadors o psicòlegs a les escoles, posen agents dels Mossos" Redacció
Rodalies inicia unes obres a les línies vallesanes R4 i R8 que s'allargaran fins al 2023
La circulació de trens entre Martorell i Rubí estarà interrompuda uns mesos a partir d'aquest dissabte 23 d'abril
- L'OAR Gràcia sobreviu a una situació molt complicada a Sant Esteve (30-31)
Publicat el
20 d’abril de 2022 a
les 13:14
Actualitzat el
20 d’abril de 2022 a les
13:17
El Ministeri de Transports ha xifrat en 471 milions d'euros les principals actuacions que es duran a terme en els pròxims mesos a la xarxa ferroviària de Catalunya. Entre aquestes, es troben els avenços a la nova estació de Rodalies de Sant Andreu Comtal i la futura estació de la Sagrera, el desenvolupament del Corredor Mediterrani a Castellbisbal, la integració urbana del ferrocarril a Sant Feliu de Llobregat o la remodelació de l'estació de Molins de Rei. Per fer-ho possible, les línies R4, R8 i R1 de Rodalies es veuran afectades per obres entre el pròxim dissabte 23 d'abril i fins al febrer del 2023, amb alteracions destacades com la interrupció uns mesos de la circulació de trens a l'R8 entre les estacions de Martorell i Rubí.
El secretari general d'Infraestructures, Xavier Flores, ha apuntat que el desenvolupament de les obres –de gran complexitat tècnica i de planificació- serà incompatible amb el manteniment del servei ferroviari a l'R4, R8 i R1, en executar-se sobre línies en funcionament. Per aquest motiu, a partir del pròxim 23 d'abril i fins al febrer del 2023, es limitarà la capacitat operativa i hi haurà un seguit de restriccions a totes tres línies de Rodalies.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell Ensurt en un domicili de Covadonga per un endoll que treia fum
-
Sabadell
Dues candidatures opten a liderar el Col·legi d'Arquitectes al Vallès
-
Sabadell
FOTOS | Renoven un aparcament gratuït de l'Eixample
-
Sabadell
FOTOS | Així és el nou 'look' de la ronda de Collsalarca
-
Sabadell
Alteracions a la línia R4 de Rodalies per robatori de coure i limitacions per pluges
-
Sabadell
La Corro Contra el Càncer i el Parc Taulí, units en la lluita contra el càncer d’endometri: “Sabem quines eines necessitem”