ARA A PORTADA
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada de Els Merinals Jan Cañadell Puigmartí
-
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions Marta Ordóñez
-
-
El futur del riu Ripoll, a debat a la Fundació Bosch i Cardellach
- L'OAR Gràcia sobreviu a una situació molt complicada a Sant Esteve (30-31)
Publicat el 25 d’abril de 2022 a les 19:54
Actualitzat el 27 d’abril de 2022 a les 13:23
Aquest dimarts (18.30 h), a la seu de la Fundació Bosch i Cardellach, se celebra la segona sessió de les jornades de debat i coneixement, coorganitzades per la Federació d'Associacions Veïnals de Sabadell (FAV) i la Fundació Bosch i Cardellach.
Sota el tema El futur del Ripoll, sis participants, en format de ponència i debat, entre els quals participarà l'alcaldessa, Marta Farrés, parlaran sobre el pulmó verd de la ciutat, ara que recentment s'ha conegut el projecte del SurfCity, i que ha generat divisions d'opinions entre algunes associacions de la ciutat.
A diferència del que va succeir a la primera trobada, també coorganitzada per la FAV i la FBiC, aquesta vegada la selecció dels ponents ha anat a càrrec de la Fundació Bosch i Cardellach. A més de l'alcaldessa, hi serà Antoni Serra, coordinador de l'àrea de Cohesió Territorial de l'Ajuntament de Sabadell; Xavier Mayor, doctor en Biologia i expert en Ecologia Aplicada i Sostenibilitat, de la Fundació Bosch i Cardellach; Mercè Argemí, historiadora, tècnica en patrimoni cultural i membre de l'Associació Amics del Ripoll; Arnau Bonada, president de la Xarxa Onion, i Gerard Codina, biòleg ambiental de l'Adenc. La jornada estarà moderada per la directora de la Fundació Bosch i Cardellach, Isabel Vega.
https://www.diaridesabadell.com/2022/04/20/surf-city-sabadell-entitats-riu-ripoll-projecte/
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un que no falla mai: el tortell de Reis es corona de nou
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
El Meteocat activa l'alerta per neu i fred a Sabadell durant la Cavalcada de Reis
-
Sabadell
El barri del Poblenou celebra la 'Zambomba' en una jornada marcada per la tradició andalusa