ARA A PORTADA
Manuel Bustos ja pot sortir de la presó els caps de setmana
Sabadell
L'exalcalde de Sabadell ha obtingut el tercer grau al centre penitenciari de Lledoners
- L'OAR Gràcia sobreviu a una situació molt complicada a Sant Esteve (30-31)
Publicat el
26 d’abril de 2022 a
les 13:54
Actualitzat el
26 d’abril de 2022 a les
19:02
L'exalcalde de Sabadell Manuel Bustos ja pot sortir de la presó els caps de setmana. El sabadellenc ha obtingut el tercer grau penitenciari després d'entrar a la presó de Lledoners el passat 12 de gener.
Segons ha avançat Crónica Global, Bustos va ser classificat en el règim de tercer grau restringit dos mesos després d'ingressar a la presó. I, des de fa un mes, ja pot passar els caps de setmana fora del centre penitenciari, de divendres a diumenge. La decisió es pot recórrer i la fiscalia està estudiant fer-ho.
Manuel Bustos compleix una condemna de tres anys per dos delictes de tràfic d'influències per haver retirat multes de trànsit a familiars. L'exalcalde va entrar a la presó un cop el Tribunal Suprem va ratificar la sentència condemnatòria el març del 2021. Va ser la segona condemna amb privació de llibertat, ja que anteriorment se'l va condemnar també a un any i quatre mesos de presó per tràfic d'influències a l'Ajuntament de Montcada i Reixac.
https://www.diaridesabadell.com/2021/12/18/manuel-bustos-sabadell-alcalde-preso/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Organitzen visites guiades per conèixer el patrimoni arquitectònic local
-
Sabadell
Reclamen una neteja de l’entorn de la Torre d’en Feu
-
Sabadell
Els bombers denuncien "problemes endèmics" i "situacions extremes" en les condicions laborals del cos
-
Sabadell
Diversos centres educatius de Sabadell ja produeixen energia solar a les seves cobertes
-
Sabadell
Cap de setmana mogut a les carreteres de Sabadell: alcohol, drogues i conductors sense carnet
-
Sabadell
La zona blava ja torna a ser de pagament a Sabadell: "S'ha fet curt!"