ARA A PORTADA
El moviment 'no vull pagar' de Batec precinta l'estació de Renfe de Sabadell Centre
Rodalies assegura que la incidència de l'acció és "mínima"

- Tres detinguts per intentar robar a aparcaments de Matadepera
Publicat el 11 de maig de 2022 a les 09:42
Actualitzat el 11 de maig de 2022 a les 09:43
Renfe ha assegurat que el seguiment de l'acció impulsada pel moviment Batec per no pagar en accedir a Rodalies des d'aquest dimecres és "mínim". Tot i això, ha indicat que han precintat torns a les estacions de Sabadell Centre, Badalona, Vilassar, Granollers Centre, Sant Feliu i Calella. Els impulsors de l'acció fan una crida a deixar de pagar els bitllets de Renfe a partir d'aquest dimecres davant la "greu" situació del servei.
Renfe ha explicat que les denúncies per no pagar seguiran el procediment administratiu pertinent. A més, ha indicat que Mossos enviarà un agent al centre de control de seguretat de Renfe a estacions com Clot-Aragó, que determinarà les accions a fer en tot moment.
La companyia ha recordat que l'òrgan sancionador i recaptador en les denúncies és la Generalitat i ha assegurat estar a l'espera de les indicacions que els puguin donar des del Departament de Territori, com a titular del servei, i l'ATM, com a responsable tarifari.
D'altra banda, ha apuntat també que el pagament del bitllet inclou l'assegurança obligatòria de viatgers.
Renfe ha assegurat entendre que els viatgers puguin protestar i reclamar millores en el servei, però ha afegit que disposen de "multitud" de canals per fer-ho. També ha defensat que està fent un "important" esforç d'inversió per millorar el servei de Rodalies.
Notícies recomenades
-
Sabadell Una finestra surt volant des d’un onzè pis a la carretera de Prats de Lluçanès
-
Sabadell FOTOS | Salut Mental Sabadell celebra el seu trentè aniversari
-
Sabadell Estudien ampliar la rehabilitació d'edificis amb el nou pla de barris
-
Sabadell Desallotgen un edifici de Ca n'Oriac pel mal estat dels baixos
-
Sabadell Els sabadellencs cada cop volen viure més anys
-
Sabadell FOTOS | Floreix la primavera a Can Feu-Gràcia