ARA A PORTADA
Sabadell es mulla per l'esclerosi múltiple
- El barri de Sant Julià celebra la seva Festa Major amb la música com a protagonista
Publicat el
10 de juliol de 2022 a
les 23:05
Actualitzat el
11 de juliol de 2022 a les
02:17
Aquest diumenge la Bassa de Sabadell ha acollit el tradicional Mulla't. La cita és un esdeveniment solidari, consisteix en un salt a la piscina i serveix per donar suport a qui pateix esclerosi múltiple.
Malgrat que l'acte s'ha fet a la Bassa també hi col·laboren la piscina municipal Joan Serra, el Club de Tenis, el Cercle Sabadellès i el Club Natació Sabadell. Tot en una iniciativa que busca recollir fons i visibilitzar la malaltia. Els diners aconseguits es destinaran a la Fundació Esclerosi Múltiple.
[video width="640" height="352" mp4="https://www.diaridesabadell.com/wp-content/uploads/2022/07/WhatsApp-Video-2022-07-10-at-17.35.29-1.mp4"][/video]
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Jutgen un home acusat d'abusar sexualment d'una menor a Sabadell
-
Sabadell
La il·lusió mundialista omple els bars de Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | La paella popular omple de germanor la festa major de Can Rull
-
Sabadell
Un experiment veïnal per reverdir la ciutat aposta per la gestió comunitària del verd urbà
-
Sabadell
Cremen 600 metres quadrats de matolls al Torrent del Capellà
-
Sabadell
Una petita explosió en un bar del carrer d’Aribau deixa un ferit lleu a Espronceda