
ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
Paula Saludes, nova subdirectora assistencial de l'hospital Parc Taulí

- Mor un motorista en un accident de trànsit a Badia
Publicat el 08 de setembre de 2022 a les 14:01
Actualitzat el 08 de setembre de 2022 a les 17:16
L'hospital Parc Taulí ha incorporat aquest mes de setembre la Dra. Paula Saludes com a subdirectora assistencial. Farà tàndem amb la Dra. Rocío Cebrián, que dirirgeix la part d'assistència del centre des de fa poc més d'un any.
[caption id="attachment_231557" align="aligncenter" width="1000"]
La nova subdirectora assistencial del Taulí, Paula Saludes / CEDIDA[/caption]
Saludes es va llicenciar en Medicina i Cirurgia General per la UAB l'any 2009 i es va especialitzar en Medicina Intensiva al mateix Taulí. Des del 2020 era la directora mèdica de l'hospital HM Delfos, on anys enrere havia començat a treballar com a coordinadora del Servei de Cures Intensives i Unitat Coronària.
La seva arribada a l'hospital de Sabadell permetrà centrar-se en Serveis Transversals i especialitats quirúrgiques. Aquesta darrera funció la feia el Dr. Salvador Navarro fins que recentment va ser nomenat degà de la Facultat de Medicina de la UAB, encara que continuarà assessorant el Taulí en cirurgia d'alta complexitat i pacient politraumàtic.

Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell, entre els municipis avisats per "perill alt d'incendi", emmarcat en el Pla Alfa
-
Sabadell El correbars de la Festa Major de Sabadell d'aquest any ja té temàtica
-
Sabadell FOTOS | Les temperatures han assolit els 38,1 °C aquest cap de setmana a Sabadell
-
Sabadell Sabadell deixa empremta en la primera diada castellera nòrdica a Estocolm
-
Sabadell Com conviuen els sabadellencs amb l’onada de calor extrema?
-
Sabadell Ensurt per un incendi de matolls a Sabadell