L'any
2022 ha estat el del
retorn de la plena normalitat a les festes majors. Balls, paelles, festes d'escuma i pirotècnia han tornat a omplir els carrers de Sabadell. Després de mesos molt intensos, és el barri de
les Termes qui celebra l'
última cita
de l'any.
[caption id="attachment_233999" align="aligncenter" width="700"]

La ronda de Santa Maria ha estat l'epicentre de la festa / D.S[/caption]
Els actes s'han concentrat a la
ronda de Santa Maria. Enguany el reclam principal de la festa ha estat la proposta
gastronòmica. Barbacoa, sardinada, sopar popular, concurs de paelles i la xocolatada han fet gaudir d'allò més al veïnat.
Des de l'
Associació de Veïns de les Termes s'ha valorat molt positivament la tornada a la normalitat. També s'ha destacat l'aposta per potenciar i promocionar "la intensa vida associativa i creativitat artística que hi ha al barri".
La resta d'
activitats s'han centrat en els
infants i la cultura popular. L'Holi, la bicicletada o les actuacions de sevillanes i havaneres han omplert els carrers de vida. Durant cada dia també s'ha pogut gaudir de diverses paradetes, així com inflables. A les nits els DJs han fet ballar als assistents des d'un escenari amb pantalla que s'ha situat al mig de la ronda i presidia l'espai de festes.
El punt final a la festa l'ha posat el tradicional castell de focs, visible des de diferents punts del barri.
[caption id="attachment_234001" align="aligncenter" width="700"]

La xocolatada popular ha atret als infants del barri / D.S[/caption]