ARA A PORTADA
-
Els Reis passen per Sabadell: cau part del primer premi de la loteria del Nen Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada dels Merinals Jan Cañadell Puigmartí
Juli Fernàndez pren possessió com a nou conseller de Territori
Els nous consellers del Govern d'ERC han pres possessió prometent el seu càrrec
- Juli Fernàndez pren possessió com a nou conseller de Territori
Publicat el 11 d’octubre de 2022 a les 10:04
Actualitzat el 11 d’octubre de 2022 a les 13:45
L'exalcalde de Sabadell Juli Fernàndez ha pres possessió aquest dimarts al matí al Palau de la Generalitat com a nou conseller de Territori. En la cerimònia, els nous titulars d'Economia i Hisenda, Natàlia Mas; Acció Exterior i Unió Europea, Meritxell Serret; Salut, Manel Balcells; Justícia, Drets i Memòria, Gemma Ubasart; Drets Socials, Carles Campuzano, i Universitats i Recerca, Joaquim Nadal, han promès el seu càrrec al Saló Sant Jordi de Palau en què el president de la Generalitat, Pere Aragonès, ha fixat la "Catalunya sencera", els grans consensos i l'autodeterminació com a objectius.
A l'acte de la presa de possessió hi han assistit representants de la Mesa del Parlament, dels grups parlamentaris i també els consellers sortints –Jaume Giró, Victòria Alsina, Josep Maria Argimon, Lourdes Ciuró, Violant Cervera i Gemma Geis, així com Jordi Puigneró, que va ser destituït a finals de setembre–.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La loteria del Nen, la darrera esperança del cicle nadalenc
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Troben 18 nous porcs senglars morts dins el focus de Cerdanyola del Vallès
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions