ARA A PORTADA
-
Els Reis passen per Sabadell: cau part del primer premi de la loteria del Nen Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada dels Merinals Jan Cañadell Puigmartí
Acció Climàtica planteja dubtes sobre el SurfCity i refusa la Ronda Nord
- El Cerdanyola trenca la imbatibilitat del Club
Publicat el 18 d’octubre de 2022 a les 16:53
Actualitzat el 20 d’octubre de 2022 a les 12:20
Sabadell celebra des d'aquest dimarts i fins dimecres, al casal Pere Quart, les jornades de Ciència Ciutadana. Un fòrum, amb taules rodones, ponències i tallers, per visibilitzar la importància de la ciència ciutadana per afrontar en les millors condicions la gestió i conservació del patrimoni natural, davant l'emergència climàtica.
Aquest dimarts, un dels ponents ha estat el director general de Polítiques Ambientals d'Acció Climàtica de la Generalitat de Catalunya, Marc Vilahur, qui ha defensat la importància d'aquesta metodologia per "identificar l'estat de conservació i les tendències de la biodiversitat de Catalunya". Segons l'ambientòleg, a Catalunya s'ha perdut un 25% de biodiversitat (informe Catalunya 2020), amb especial incidència als "espais fluvials i agrícoles" i és per això que ha demanat que "cal fer actuacions urgents per revertir aquesta pèrdua de biodiversitat, i ho hem de fer de forma globalitzada, implicant a tots els actors".
Notícies recomenades
-
Sabadell
La loteria del Nen, la darrera esperança del cicle nadalenc
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Troben 18 nous porcs senglars morts dins el focus de Cerdanyola del Vallès
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions