/ CEDIDA (ERC)[/caption]
ARA A PORTADA
- Quim Belmonte, primer candidat del Jovent Republicà de Sabadell (ERC)
Publicat el
24 d’octubre de 2022 a
les 18:23
Actualitzat el
25 d’octubre de 2022 a les
10:02
El Jovent Republicà de Sabadell ha escollit per unanimitat Quim Belmonte, educador social, com a primer candidat per a les eleccions municipals del maig. L’organització juvenil d’esquerres i independentista formarà part de la candidatura d’ERC, encapçalada per Gabriel Fernàndez. La resta de candidats del Jovent, són Alba Torras, Ferran Ruz i Laia Silvestre.
Quim Belmonte i Garcia (Sabadell, 1999) és fill del barri de l’Eixample i graduat en Educació Social a la UAB. Treballa com a educador social al barri de la Mina. Al Jovent Republicà de Sabadell, ha estat secretari de Xarxes, secretari d’Organització i portaveu, secretari de Finances i, ara, secretari de Comunicació.
Des dels sis anys, està vinculat al Club Natació Sabadell; més concretament, a la secció de futbol sala. "Cal tractar les problemàtiques del jovent de Sabadell de forma integral i donant al col·lectiu la importància que té", destaca.
[caption id="attachment_236610" align="aligncenter" width="700"]
/ CEDIDA (ERC)[/caption]
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
/ CEDIDA (ERC)[/caption]
Notícies recomenades
-
Sabadell
Acord per a la inserció laboral de 40 persones a l’estiu
-
Sabadell
Consells per als dies més càlids
-
Sabadell
Renfe inicia les obres de reforma del vestíbul de l'estació de Sabadell Sud
-
Sabadell
ERC defensa els nous pressupostos, però avisa el PSC: "S'han acabat les excuses"
-
Sabadell
S'enfronta a nou anys de presó per abusar sexualment d'una menor en una nau industrial de Sabadell
-
Sabadell Demanen més de 33 anys de presó per a un home acusat d'abusar d'una filla i maltractar-ne una altra a Sabadell