ARA A PORTADA
Un mes de la desaparició de José Cañete: “Ens hem sentit desemparats”
La Mari, una de les filles, lamenta que es va trigar massa durant els primers dies

- Cap de setmana amb sol i una lleugera baixada de les temperatures
Publicat el 04 de novembre de 2022 a les 11:23
Es compleix un mes de la desaparició de José Cañete, el veí de Sabadell vist per última vegada el passat 3 d'octubre. La família continua la recerca, segons ha confirmat una de les seves filles. Les tasques policials sobre el terreny han quedat suspeses. Però les actuacions per trobar-lo continuen per part de voluntaris i associacions que rastregen diferents zones de la comarca. L'home, de 74 anys, té alzheimer i va marxar de casa indocumentat i sense telèfon.
La Mari, una de les filles, lamenta que es va trigar massa durant els primers dies per activar tots els equips de recerca. “Crec que les coses no s'han fet bé des del principi. Ens hem sentit desemparats”, ha manifestat en conversa amb el Diari. La voluntat, diu, és que les actuacions s'ajustin en el futur en casos similars al del seu pare. La família vol determinar si les accions coordinades pels Mossos es van executar seguint els protocols establerts en aquest tipus de casos. “L'activació de la recerca no pot trigar tants dies després de la desaparició”, assenyala. Una sensació de tardança que han tingut al llarg d'aquestes quatre setmanes.
Fonts policials sostenen que ja no es fan "tasques sobre el terreny" però que "en cap cas deixem de buscar-lo". "Només en cas que tinguem una pista fiable d’on pugui estar ho reactivarem. A hores d’ara estem analitzant totes les dades disponibles per poder localitzar-lo", apunten. La unitat central de desapareguts treballa en el cas.
Notícies recomenades
-
Sabadell Policies municipals de Sabadell intenten boicotejar el discurs de Festa Major de Farrés: "No em deixen parlar"
-
Sabadell Ambient festiu i gran arrencada a la fira d'atraccions de l'Eix Macià
-
Sabadell La jutgessa del cas Jubany cita Santi Laiglesia el 26 de setembre
-
Sabadell Gràcia encara la recta final d’una desena d’obres
-
Sabadell Cacen un conductor a la plaça del Doctor Robert circulant sense carnet
-
Sabadell Les escoles de pilots de l'Aeroport, cada vegada més internacionals: "Venen d'Oman, el Líban, Illes Maurici o Vietnam"