ARA A PORTADA
-
Les veus de la inesperada notícia que ningú vol rebre: "És important dir 'ha mort'" Jan Cañadell Puigmartí
-
El batxillerat de Sabadell que "encara és una mica desconegut", però que permet "més flexibilitat i acompanyament" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Adeu a quatre dècades de peix a la mítica Xoni: "Hem fet de psicòlegs per a molts clients" Marc Béjar Permanyer
-
-
La Crida demana la dimissió del càrrec públic a Montserrat Capdevila, investigada en el cas Mercuri Redacció
Les notícies més destacades d'aquest dijous a Sabadell
- Quan entrarà en vigor el nou límit de velocitat als trams de l'AP-7?
Publicat el
10 de novembre de 2022 a
les 09:47
Actualitzat el
10 de novembre de 2022 a les
12:00
Encarem la recta final de la segona setmana de novembre amb el Nadal molt present a la ciutat. Dimecres al vespre es va fer la presentació de les activitats en una posada en escena màgica al Teatre Principal.
Més llums, més show, un photocall per presumir de Llaminer. Sabadell ha desplegat tots els seus encants per a celebrar el Nadal del 2022 amb un format similar al de l’any anterior tot i que amb alguns retocs. Així serà el Nadal 2022 a la ciutat.
https://www.diaridesabadell.com/2022/11/09/nadal-sabadell-2022/
Sabadell té 5.285 persones (d’un total d’11.775) inscrites al registre de l’atur en finalitzar el mes de setembre de 2022 (últimes dades recollides) que no cobraven cap mena de prestació per desocupació. Això significa que prop de la meitat de les persones sense feina a la ciutat, en concret el 44,9%, no reben cap ajut per la seva situació laboral.
https://www.diaridesabadell.com/2022/11/10/beneficiaris-ajuts-atur-sabadell/
Hem parlat amb la Mariel i la Maria. La primera, com a monitora a Can Balsach, marca el ritme del grup de persones de la tercera edat que assisteixen a classe gairebé religiosament. La segona, perfectament equipada, es mostra predisposada a seguir les indicacions al gimnàs.
https://www.diaridesabadell.com/2022/11/09/activitats-gent-gran-sabadell-programa-espais/
La Fundació CIPO organitza el seu Outlet solidari d’hivern de l’11 al 13 de novembre al Mercat de Sant Joan. Primeres marques de la col·lecció de tardor i hivern de dissenys diversos i per a tots els gustos a preus reduïts. “El repte és arribar a nous públics”, expressa Joan Madaula, president de l’entitat.
https://www.diaridesabadell.com/2022/11/09/outlet-roba-cipo-sabadell/
El Servei Català de Trànsit i el Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana han acordat actuar en quatre trams de l’autopista AP-7, en concret sobre 83 quilòmetres, limitant i controlant la velocitat per reduir la sinistralitat i les congestions.
https://www.diaridesabadell.com/2022/11/09/transit-limitara-a-100-km-h-la-velocitat-al-tram-de-lap-7-del-valles/
Notícies recomenades
-
Sabadell
Desencallen el futur dels nous pisos de lloguer assequible de Can Llong
-
Sabadell
Renoven l'enllumenat del passeig dels Almogàvers
-
Sabadell
La botiga Vidal Papers ja té data de tancament
-
Sabadell
Nous usuaris a les estacions de Rodalies de Sabadell atrets per la gratuïtat: “Em va molt bé”
-
Sabadell
Les obres del carrer de Sant Antoni provoquen queixes dels comerciants
-
Sabadell
Viatjar en Rodalies continuarà sent gratuït