ARA A PORTADA
Eulàlia Sànchez, premi Tenacitat 2022: "L'escola de Música Creu Alta és un somni"

- Eulàlia Sànchez, premi Tenacitat 2022: "L'escola de Música Creu Alta és un somni"
Publicat el 10 de novembre de 2022 a les 20:47
Actualitzat el 11 de novembre de 2022 a les 10:45
Eulàlia Sànchez, directora de l'Escola de Música Creu Alta, ha estat guardonada amb el premi Tenacitat 2022 de Rotary Club Sabadell. “És un guardó per a persones que han contribuït a la societat gràcies a la seva entrega i perseverança”, ha destacat Gerard Ribot, president de Rotary Club Sabadell.
Sànchez ha agraït públicament el reconeixement i ha posat en valor la importància de la música. "No m'agrada parlar, prefereixo que la música ho faci per mi", ha destacat. En aquest sentit, ha atribuït el premi al conjunt de professionals i alumnes que han fet possible l'Escola de Música, visiblement emocionada. "Això, per mi, era un somni impensable", sosté.
Sànchez va néixer a Sabadell el 1966 i va fer les primeres passes amb la música a Sabadell i es va formar també a centres de Terrassa i Barcelona. L’any 1985, fundava l’Escola de Música Creu Alta per a oferir un nou model d’escola innovadora i participativa. Des del 2009, és un centre autoritzat com a Conservatori professional de música.
En un reconeixement públic celebrat a la Sala Modernista de la Fundació 1859 Caixa Sabadell, la música ha amenitzat l’acte amb una interpretació de La La Land. Eloi Cortés, regidor d'Acció Social de l'Ajuntament de Sabadell, ha felicitat la guardonada i ha reconegut la seva tasca al capdavant de l'Escola.
Notícies recomenades
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell En Comú Podem exigeix a la Generalitat que investigui l’origen dels abocaments al riu Ripoll
-
Sabadell Consulta el programa complet de la Festa Major de la Creu Alta
-
Sabadell Alguns carrers de Gràcia de Sabadell, sense enllumenat públic
-
Sabadell Helicòpters, avions i drons per combatre els incendis de tot el país des de Sabadell
-
Sabadell Els veïns del carrer de Prullans ja tenen data per al retorn a casa