ARA A PORTADA
-
Tota la temporada en un partit: el CE Sabadell, a una victòria de tocar el cel Marc Segarra Rodríguez
-
-
"Som alumnes, no pollastres al forn": les famílies alcen la veu a Barberà per les temperatures a les aules M.B.
-
Sabadell aplaudeix els guanyadors dels Premis Literaris Joan Oliver: quins textos han estat guardonats? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Renovaran tota la il·luminació de l'avinguda de Barberà
Les obres es faran durant l'any que ve i tenen un pressupost de mig milió d'euros
- “La diabetis és una malaltia molt silenciosa”
Publicat el
14 de novembre de 2022 a
les 16:51
Actualitzat el
15 de novembre de 2022 a les
09:20
En els pròxims mesos es preveu que comenci la renovació total de la il·luminació de l'avinguda de Barberà. Si bé arreu de la ciutat s'estan canviant les bombetes per llums LED, en aquest cas s'ha optat per substituir tota la infraestructura lumínica. La Junta de Govern Local ha adjudicat els treballs aquest dilluns amb un pressupost de mig milió d'euros (495.055,78) euros, a l'empresa Alumbrados Viarios SA (Aluvisa).
A l'Avinguda, tant els fanals com les lluminàries i les instal·lacions es renovaran completament en tot el seu recorregut, des de la Gran Via fins la plaça de la Creu. També el quadre de comandament, les canalitzacions i cables. Un cop comencin els treballs, es preveu que tinguin una durada de 10 mesos.
Tal com ha apuntat el regidor d'Acció Social i Habitatge, Eloi Cortés, en roda de premsa, l'objectiu és "millorar la il·luminació del vial i les voreres". A Sabadell, el 90% de punts de llum ja són LED després que s'hagin anat substituint en l'últim any, la qual cosa el consistori preveu que permeti estalviar 1.638 tones de C02 i al voltant d'un milió d'euros anual. Per renovar tots els llums de la ciutat s'han invertit prop de 10 milions d'euros.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Cipo posa preu a la seva tasca: 15,3 milions d’euros de valor social
-
Sabadell
"L’extrema dreta és un moviment mundial ben organitzat"
-
Sabadell
L'alcalde de Terrassa denuncia haver rebut un missatge d'odi "repugnant" per part d'un sabadellenc
-
Sabadell
Aliança Catalana ja té candidata a l'alcaldia a Sabadell
-
Sabadell
Usuaris de la petanca del Torrent del Capellà: “Ens quedarem a les pistes, fa anys que juguem aquí”
-
Sabadell
El PP reclama una ciutat més 'pet friendly': més àrees per a gossos i espais d'hidratació