https://www.diaridesabadell.com/2022/05/11/documental-cas-mercuri-sabadell/?️ Amb els 10 anys de l'esclat del #CasMercuri, arriba l'estrena de #ElsResidusDelMercuri.
?️ La projecció tindrà lloc el dimarts 29 de novembre a les 19.30h, als @CinesImperial de #Sabadell. ?️ Si encara no tens la teva entrada, la pots reservar a: https://t.co/mSu3D2WRUe pic.twitter.com/McNTn2CflV — Els residus del mercuri (@DocumentalERDM) October 26, 2022
ARA A PORTADA
'Els residus del Mercuri' s'estrena al cinema
- Alba Torras, nova secretària nacional de Feminismes del Jovent Republicà
Publicat el
29 de novembre de 2022 a
les 16:05
Actualitzat el
30 de novembre de 2022 a les
10:12
Coincidint amb el desè aniversari del seu esclat, el cas Mercuri estrena aquest dimarts documental, Els residus del Mercuri. L’audiovisual se centra en la peça 28 de la macrocausa, que investiga la presumpta concessió indeguda del contracte al servei de neteja viària i recollida de residus Smatsa per part de l’exalcalde de Sabadell, Manuel Bustos.
La idea de produir el documental va sorgir fa més de dos anys i aquest dimarts podrà veure la llum al Cinemes Imperial de Sabadell. Alguns testimonis orals recullen el seu punt de vista sobre el cas de corrupció que va esquitxar Sabadell. A la projecció, apareixen una vintena de persones, com ara diversos polítics i periodistes que han investigat el cas.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu