Imatge de l'accident a Sabadell a la Gran Via a l'altura del Club de natació. pic.twitter.com/equ8pcI8vZ
— Anti-radar Catalunya (@antiradarcatala) January 11, 2023
ARA A PORTADA
Un accident múltiple amb un vehicle bolcat deixa un ferit a Sabadell
- Identificades les restes del sabadellenc Cipriano Martos al cementiri de Reus
Publicat el
11 de gener de 2023 a
les 12:11
Actualitzat el
11 de gener de 2023 a les
15:43
Un home de 46 anys va resultar ferit de caràcter lleu en veure's implicat en un accident múltiple. Els fets van passar a la confluència dels carrers Marquès de Comillas i Gurrea aquest dimarts al matí, al voltant de les 11 del matí, segons ha informat la Policia Municipal de Sabadell.
Tal com ha apuntat el cos, el conductor del cotxe que va provocar l'incident, de 43 anys, "no va mantenir l'atenció" i va xocar contra un turisme que estava fent la maniobra d'estacionant en aquest punt del centre de la ciutat i va bolcar. La topada va deixar ferit el conductor de l'automòbil que va rebre l'impacte.
L'home va ser traslladat en estat lleu al CUAP Sant Fèlix. A més, i fruit del xoc, un tercer vehicle, que estava estacionat, va patir danys. Fins al lloc es van desplaçar dues dotacions dels Bombers, una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i una unitat del cos policial.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un incendi de vegetació urbana als Merinals mobilitza quatre dotacions de Bombers
-
Sabadell
Cap de setmana gran als Merinals-Can Gambús: èxit de participació en les primeres activitats de la seva festa major
-
Sabadell
Sabadell En Comú Podem reclama millores urgents en el transport interurbà
-
Sabadell
Presenten una trentena de propostes per reconduir la situació del català a Sabadell
-
Sabadell
Un camió trenca un arbre per la meitat en una zona peatonal del Centre de Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Punt final al curs escolar, el més tens dels últims anys