ARA A PORTADA
Sabadell reclama l'alliberament de Julian Assange
- Greu ensopegada del Sabadell davant la defensa numantina (0-1)
Publicat el
11 de febrer de 2023 a
les 14:42
Un centenar de persones s'han concentrat aquest dissabte al matí a la plaça del Mercat per exigir l'alliberament del periodista Julian Assange. L'acte, promogut pel Consell de la República a Sabadell, ha consistit en una performance on els concentrats han pujat a unes cadires, mostrant algunes de les paraules que el fundador de WikiLeaks va pronunciar durant el seu refugi a l'ambaixada equatoriana de Londres.
Durant l'acte s'han llegit discursos a favor de la llibertat d'expressió, la llibertat de premsa i s'ha reclamat que acabi la persecució al periodisme. Com a exemple d'això, s'ha parlat d'Assange. Però també s'ha recordat a Pablo González, que es troba empresonat a Polònia, i a Jamal Khashoggi, qui va ser assassinat al consolat saudita d'Istanbul l'any 2018.
Com a punt final s'ha pogut signar cartes d'adhesió per l'alliberament d'Assange.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Intervenció dels serveis d'emergència per un camió que ha bolcat a Sabadell
-
Sabadell
ERC obre el debat sobre la gestió dels residus a Sabadell de cara al 2027: "Cal fer-ne una anàlisi rigorosa"
-
Sabadell
El Pla Local d'Habitatge, analitzat al detall a la Fundació Bosch i Cardellach
-
Sabadell
VÍDEO | Graven porcs senglars al Centre de Sabadell hores després del primer positiu de pesta porcina a la ciutat
-
Sabadell
Preocupació en una escola del Centre per l'aparició recurrent de productes d'higiene menstrual utilitzats i fulles d'afaitar
-
Sabadell
Detecten el primer cas de pesta porcina africana a Sabadell