ARA A PORTADA
L'ampliació de la T-Jove fins als 30 anys ja té data
- La guitarrista Maria Ribera homenatjarà Emili Pujol al Teatre Principal
Publicat el 20 de febrer de 2023 a les 12:07
Actualitzat el 20 de febrer de 2023 a les 17:53
El conseller de Territori, Juli Fernández, ha anunciat aquest dilluns que la T-Jove ampliada fins als 30 anys començarà a funcionar a partir del 15 de març a l'àrea de Barcelona i que un mes més tard, al 15 d'abril, ja s'aplicarà a tot Catalunya. Fernández ha afegit que per primera vegada es farà servir amb la T-Mobilitat i que els títols passaran a tenir el mateix preu, 80 euros, tot i que amb el descompte seran 40 euros.
Pel conseller, mesures com les del T-Jove, inclosa en l'acord de pressupostos amb els comuns, es "notarà en el dia a dia" del transport públic, també a la resta d'ATM de Catalunya a partir del 15 d'abril. "Això és treballar per l'equilibri territorial", ha defensat en l'entrevista.
Els autobusos de Transports Urbans de Sabadell es van integrar a finals de gener en el sistema de la T-Mobilitat. Es tracta del nou sistema de bitlletatge i validació dels títols de l’Autoritat del Transport Metropolità de Barcelona (ATM), que permet viatjar per l’àrea de Barcelona utilitzant la tecnologia sense contacte i que ofereix als usuaris millores d’ús, atenció i informació del transport públic.
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | El Circ Raluy Històric arriba de nou a Sabadell
-
Sabadell
Incertesa en el futur de Junts al govern, a mans de la militància
-
Sabadell
Quines obres preveuen els pressupostos de Sabadell al teu barri?
-
Sabadell
Sabadell impulsa més de 30 activitats per commemorar el Dia Universal dels Drets dels Infants
-
Sabadell
Una unitat del Taulí de Sabadell, primera de Catalunya a rebre medalla a l'excel·lència en la seva àrea: "Hi haurà més autoexigència"
-
Sabadell
Les persones sense llar que viuen a la glorieta del Taulí han d’abandonar l’espai: “No volem marxar”