ARA A PORTADA
-
Esports El CE Sabadell fa de la Nova Creu Alta un fortí i s'enfila a la classificació de la Lliga Hypermotion Marc Segarra Rodríguez
-
Esports Així hem viscut la victòria del CE Sabadell contra l'Oviedo a la Nova Creu Alta (3-1) Sílvia Fernández Sequero
-
-
Cerdanyola del Vallès La reordenació del campus de la UAB obre la porta a noves places residencials Marc Béjar Permanyer
-
Vols fer una sorpresa a la teva parella per Sant Jordi? Parla amb nosaltres
Sabadell
La vostra història d'amor pot ser protagonista al Diari
- Gerard Bofill: "El vestidor és conscient de la responsabilitat en aquestes 7 finals"
Publicat el
14 d’abril de 2023 a
les 14:47
Actualitzat el
21 d’abril de 2023 a les
09:29
S'acosta Sant Jordi i Sabadell ja comença a fer olor de roses i llibres. Al Diari estem preparant algunes sorpreses de cara a la Diada del 23 d'abril, una de les més especials de tot l'any. A més de literatura i flors, a la cita no hi pot faltar una gran dosi d'amor. Perquè, en el fons, tots som uns romàntics.
Per això, volem omplir el Diari d'amor. Ens encantaria que ens expliqueu la vostra història. Contacteu amb nosaltres a través dels canals habituals del Diari perquè arribi a tots els lectors. Necessitarem una fotografia de parella, les vostres edats i una data que considereu important, a més d'una breu explicació de com us veu conèixer.
L'objectiu és que sigueu protagonistes d'una de les edicions més màgiques de l'any. Que aparegueu a les nostres pàgines i, si voleu, pugueu sorprendre a la vostra parella amb un exemplar del Diari en paper que quedi per sempre emmarcat a casa vostra.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | Les millors imatges del festival d’hamburgueses que ha omplert la Fira Sabadell
-
Sabadell
La bicicleta i el transport públic prenen el Centre per la Setmana Europea de la Mobilitat
-
Sabadell
El sector social situa l’habitatge, la salut i les cures com a principals reptes a Catalunya
-
Sabadell
Raúl Moreno reivindica a Sabadell l’aposta social del govern català i situa la nova residència pública al 60% de construcció
-
Sabadell
Tallen el carrer de Covadonga: “Volem una ciutat pacificada!"
-
Sabadell
El fill de la Lídia, diagnosticat amb una síndrome rara, podrà provar una teràpia premiada de Sabadell