ARA A PORTADA
-
"La base de Sabadell és la més important de Catalunya pels mitjans aeris d'emergència" Jan Cañadell Puigmartí
-
Animals abandonats de nit, a una motxilla o lligats a la protectora de Sabadell: "Ha estat molt descarat" Marta Ordóñez
-
Arthur Bonaldo: "Les sensacions a la pretemporada han estat molt bones. Crec que pot ser un any de consolidació per mi" Marc Segarra Rodríguez
-
-
La façana de l'edifici La Granja ja té instal·lats els suports que la protegiran Aleix Pujadas Carreras
Els Bombers de Sabadell guanyen un concurs de rescat d'accidents de trànsit
Les jornades es van celebrar a les instal·lacions de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya

- L'At. Osasuna recorda l'origen per arribar a la final de Copa amb una tanca a la Nova Creu Alta
Publicat el 24 d’abril de 2023 a les 13:38
Actualitzat el 24 d’abril de 2023 a les 19:29
L'equip de Sabadell va guanyar la XVIII edició del Concurs de Rescat en Accidents de Trànsit dels Bombers de la Generalitat, que es va celebrar la setmana passada a les instal·lacions de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC), a Mollet del Vallès. L’equip de la capital vallesana va ser valorat com a millor equip tècnic i com a millor equip sanitari a la modalitat de La línia classificatòria.
L’edició del Concurs de Rescat en Accidents de Trànsit d’enguany, organitzada pel Cos de Bombers de la Generalitat conjuntament amb l’ISPC, ha comptat amb la participació d’un total de 35 equips dels Bombers de la Generalitat, a més d’un equip de Bomberos de Valladolid que ho han fet en qualitat de convidats.
En segon lloc va quedar l’equip del Grup Suport Operatiu i el del Vendrell va obtenir la tercera posició. Amb aquesta classificació, els equips de Sabadell i del Grup de Suport Operatiu tenen plaça al XVII Encuentro Nacional de Rescate en Accidentes de Tráfico, que es realitzarà els propers 7, 8 i 9 de juny a Sevilla, i que organitza APRAT (Asociación Profesional de Rescate en Accidentes de Tráfico).
Notícies recomenades
-
Sabadell La rehabilitació dels 14 blocs afectats d’Arraona-Merinals, a principis de 2026
-
Sabadell Els pisos de Can Llong que mai es van construir, als tribunals
-
Sabadell Detenen un home a Sabadell per estafar més de 15.000 euros fent-se passar pel fill
-
Sabadell Els jutjats de Sabadell amplien plantilla amb un nou funcionari judicial
-
Sabadell Un estiu complicat a la protectora d'animals de Sabadell
-
Sabadell Obre una altra coneguda cadena d'hamburgueses al Centre de Sabadell