ARA A PORTADA
-
Sabadellencs diuen 'Sí a la pau' i 'No a la guerra': "No em puc quedar a casa mentre passa això" Aleix Pujadas Carreras
-
A l'hospital també hi ha herois sense bata: "He conegut persones que no volien rebre l'alta per no estar soles a casa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Un municipi vallesà participarà al Grand Prix 2026: "De moment, no direm ni mu" Marc Béjar Permanyer
-
El nou Mercat de Campoamor incorporarà més parades mentre les obres continuen ‘sine die’ Marta Ordóñez
Els Bombers de Sabadell guanyen un concurs de rescat d'accidents de trànsit
Les jornades es van celebrar a les instal·lacions de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya
- L'At. Osasuna recorda l'origen per arribar a la final de Copa amb una tanca a la Nova Creu Alta
Publicat el
24 d’abril de 2023 a
les 13:38
Actualitzat el
24 d’abril de 2023 a les
19:29
L'equip de Sabadell va guanyar la XVIII edició del Concurs de Rescat en Accidents de Trànsit dels Bombers de la Generalitat, que es va celebrar la setmana passada a les instal·lacions de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC), a Mollet del Vallès. L’equip de la capital vallesana va ser valorat com a millor equip tècnic i com a millor equip sanitari a la modalitat de La línia classificatòria.
L’edició del Concurs de Rescat en Accidents de Trànsit d’enguany, organitzada pel Cos de Bombers de la Generalitat conjuntament amb l’ISPC, ha comptat amb la participació d’un total de 35 equips dels Bombers de la Generalitat, a més d’un equip de Bomberos de Valladolid que ho han fet en qualitat de convidats.
En segon lloc va quedar l’equip del Grup Suport Operatiu i el del Vendrell va obtenir la tercera posició. Amb aquesta classificació, els equips de Sabadell i del Grup de Suport Operatiu tenen plaça al XVII Encuentro Nacional de Rescate en Accidentes de Tráfico, que es realitzarà els propers 7, 8 i 9 de juny a Sevilla, i que organitza APRAT (Asociación Profesional de Rescate en Accidentes de Tráfico).
Notícies recomenades
-
Sabadell
Crema l'interior d'un domicili a Sabadell que tenia l'entrada tapiada
-
Sabadell
L'R4 de Rodalies, interrompuda des de Montcada bifurcació fins a Sants
-
Sabadell
Sabadell rep el Premi de l’Aigua 2026 per la seva aposta per la resiliència hídrica
-
Sabadell
Tanca el popular restaurant Papanatas: "He estat molt feliç a Sabadell"
-
Sabadell
Enxampen un conductor a 116 km/h per la carretera de Bellaterra
-
Sabadell
La Crida denuncia l'estat "ruïnós" del patrimoni després del despreniment al Centre de Sabadell