ARA A PORTADA
La ministra de Treball, Yolanda Díaz, demana "votar Joan Mena" en un vídeo
En el vídeo, Mena agraeix a Díaz "que gràcies a la reforma laboral hem aconseguit tenir la taxa d'atur més baixa de la història de Sabadell"
- El Partit Popular ajudarà a la reinserció laboral al col·lectiu +50
Publicat el 18 de maig de 2023 a les 15:42
Actualitzat el 18 de maig de 2023 a les 18:02
La vicepresidenta segona del Govern i ministra de Treball, Yolanda Díaz, ha mostrat públicament el seu suport a l’alcaldable de Sabadell En Comú Podem, Joan Mena. “A Sabadell s’ha de votar a Joan, ell és la garantia de defensar els drets de tots els i les sabadellenques”, ha afirmat Díaz. La vicepresidenta ha definit Mena com la persona idònia per ser el proper alcalde de Sabadell perquè “és un gran practicant de la política útil, defensor de l’educació pública, dels drets LGTBI i del feminisme”.
En el mateix vídeo, Mena agraeix a Yolanda Díaz "que gràcies a la reforma laboral que has impulsat hem aconseguit tenir la taxa d'atur més baixa de la història de Sabadell, a l'11%". En aquest sentit, Mena ha sostingut: “Ara és el moment de desplegar polítiques públiques de treball des de les competències municipals”.
https://twitter.com/SBDencomupodem/status/1659155291429117953
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | Visita sorpresa dels jugadors del Barça als més petits del Parc Taulí de Sabadell
-
Sabadell
Josep Lluís Gavilán 'Gavi': L’home que vesteix espais amb tendals artesanals
-
Sabadell
"No he vingut per ser a l’oposició": el PP de Sabadell fa balanç del 2025 i marca objectius polítics per al 2026
-
Sabadell
FOTOS | La pluja, protagonista del dissabte a Sabadell
-
Sabadell
S'actualitza l’avís per intensitat de pluja: risc moderat al Vallès Occidental fins diumenge
-
Sabadell
Les cares que formen l'equip de rescat especialitzat dels Bombers: "Salvar vides no té preu"