ARA A PORTADA
Reunió a la vista entre Govern i PSC amb la ronda Nord en el punt de mira
L'executiu català vincula el futur de la infraestructura a una inversió estatal de 900 milions
- Les fogueres i revetlles de Sant Joan 2023 a Sabadell
Publicat el 21 de juny de 2023 a les 10:35
Actualitzat el 21 de juny de 2023 a les 19:02
El Govern català i el PSC faran la primera reunió de seguiment de l'acord de pressupostos el pròxim 6 de juliol, segons ha avançat la portaveu del PSC al Parlament, Alícia Romero, en una entrevista a Ser Catalunya. Els socialistes sospiten que hi haurà aspectes del pacte que no s'han complert, malgrat que Romero s'ha mostrat confiada que abans de marxar de vacances pugui estar signat el conveni de la ronda Nord de Sabadell, Terrassa i Castellar.
La portaveu socialista ha demanat a la consellera de la Presidència, Laura Vilagrà, que "no enredi" sobre aquesta qüestió. Segons Romero, fa molts mesos que hi ha un esborrany de conveni que va "amunt i avall". I ha afegit que el text que hi ha sobre la taula és vist amb bons ulls per part de les dues parts. "No hi ha problema amb la ronda Nord. És el tram de la B-40 entre Sabadell, Terrassa i Castellar del Vallès. Que no expliquin històries. És això", ha conclòs.
Fa una setmana, la Generalitat i el Ministeri de Transports ja van escenificar les diferències a l'hora de fixar una data per fer efectiva la rúbrica de l'acord. Aleshores, les manifestacions de les dues parts implicades van deixar clar que existeix voluntat per tancar definitivament la carpeta i iniciar les obres de la infraestructura, malgrat que no hi ha entesa en el moment en què es pot segellar la firma.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Èxit de la pista de gel als Jardinets: prop de 19.000 usuaris l'han visitat aquest Nadal
-
Sabadell
Cau de manera sobtada un arbre de grans dimensions a Sabadell
-
Sabadell
Retiren un semàfor de Sabadell en mal estat pel possible risc de caiguda
-
Sabadell
Comença la plantació de 1.000 arbres a Sabadell
-
Sabadell
Una rehabilitació d'Harquitectes, finalista dels premis Mies van der Rohe
-
Sabadell
Surt de la presó Santi Laiglesia, principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany