
ARA A PORTADA
Nou disseny de les terrasses de l’Eix Macià
Més d’una desena d’hostalers de l'Eix Macià unificaran les seves terrasses i tindran un aïllament acústic per reduir les molèsties als veïns

- Raquel Sánchez, oberta a signar l'acord de la ronda Nord aquest divendres
Publicat el 05 de juliol de 2023 a les 13:34
Actualitzat el 05 de juliol de 2023 a les 17:59
Terrasses uniformes per dignificar l’oferta hostalera de l’Eix Macià, reduir molèsties als veïns i evitar la sobreocupació de les terrasses. Els bars i restaurants de l’Eix Macià amb terrassa–onze en total– faran un rentat de cara de l’avinguda de Francesc Macià amb un nou disseny de les seves terrasses. Una renovació que es farà, previsiblement, al llarg del mes de setembre.
Tot i que el projecte s’està acabant de definir entre l’Ajuntament, hostalers i veïns, la intenció és que compti amb un aïllament acústic per evitar molèsties als residents de la zona, que totes les terrasses puguin tenir el mateix estil, però estiguin personalitzades i que s’integrin amb l’Eix Macià.
“La intenció és utilitzar materials reciclats i d’origen natural”, exposa un dels hostalers de l’Eix Macià. I busquen l’elegància i la funcionalitat de les terrasses. “Estem mirant de trobar un punt comú, que tots estiguem satisfets amb el projecte”, apunta un dels hostalers de la zona, que s’estima més mantenir l’anonimat.
Els propietaris dels restaurants reconeixen que a l’Eix Macià li calia una transformació: “Amb tanta restauració a aquesta zona, és cert que calia una renovació de les terrasses”, admeten alguns hostalers, que ho veuen com una oportunitat per fer més atractiva l’oferta comercial i hostalera d’aquest eix.

Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell posa mà als conflictes veïnals, amb 71 mediacions l'any 2024
-
Sabadell Cau una branca de grans dimensions damunt d'un vehicle que circulava per la Creu Alta
-
Sabadell FAQS: Què hem de fer si detectem la presència paneroles a Sabadell?
-
Sabadell A la caça de paneroles: “És molt desagradable”
-
Sabadell Retiren vuit autobusos amb uns 20 anys d’antiguitat
-
Sabadell Per què hi ha veïns de Sabadell que no van rebre l'alerta de Protecció Civil al mòbil?