ARA A PORTADA

- 13,436, la nota de tall més alta: quins són els graus "inaccessibles" del 2023?
Publicat el 13 de juliol de 2023 a les 12:08
Les alarmes es van encendre aquest dimecres a la tarda a l'avinguda de Can Roqueta, en el polígon industrial a l'est de Sabadell. Dues dotacions de Bombers, una unitat del SEM i una altra de la Policia Municipal van haver de desplaçar-se fins a una nau de l'indret, a l'altura del número 17 de l'avinguda, on es va originar un incendi.
El foc es va iniciar en una indústria de la zona, afectant ferros i alumini que es van encendre. L'avís es va rebre a les 13:41 i, afortunadament, la ràpida intervenció dels Bombers va evitar que l'incident anés a més.
L'actuació va tenir lloc tan sols una setmana després de l'incendi que va afectar una nau a escassos metres, al carrer de ca n'Alzina, fins on es van desplaçar prop d'una vintena de dotacions per acabar amb les flames.
https://www.diaridesabadell.com/2023/07/05/incendi-sabadell-can-roqueta-bombers-foc-poligon/
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | La festa de l'escuma de Sol i Padrís
-
Sabadell Exitosa desfilada solidària d'Andi Sabadell
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell Més sabadellencs que mai vivint a l'estranger
-
Sabadell La febre de viure a l'estranger, de la mà de quatre sabadellencs: "Tenim mals prejudicis de molts llocs del món"
-
Sabadell Estem a prop de tenir una ciutat de 15 minuts?