ARA A PORTADA
Segon detingut per la brutal agressió a l'escombriaire de Sabadell
Sabadell
La identificació i detenció es va produir divendres al barri de Campoamor
- Els autobusos de TUS adopten els horaris d'estiu
Publicat el
01 d’agost de 2023 a
les 13:12
Actualitzat el
02 d’agost de 2023 a les
15:48
L'agressió patida per un escombriaire fa dues setmanes a Sabadell ha viscut en els últims dies un nou capítol. Segons han confirmat fonts municipals, una segona persona ha estat detinguda per la seva presumpta vinculació amb la pallissa. El patrullatge i la vigilància coordinada entre la Policia Municipal de Sabadell i els Mossos d’Esquadra han permès localitzar i arrestar l'home, sospitós d’haver participat en l'agressió al treballador de la neteja viària a la zona sud de la ciutat, al barri d’Espronceda.
La identificació i detenció es va produir divendres al barri de Campoamor. Arran de l’agressió, i un cop detingut un primer presumpte agressor, Policia Municipal i Mossos van intensificar la vigilància coordinada i el patrullatge per la zona sud amb l’objectiu d’afavorir i vetllar per la seguretat com també localitzar una segona persona que presumptament també estaria relacionada amb els fets. El dispositiu ha obtingut resultats amb la detenció.
Ja en el moment dels fets, l'Ajuntament va expressar tota la seva solidaritat amb el treballador agredit i va anunciar que es personaria com a acusació en aquest cas. També s’ha portat a Fiscalia l’expedient per desallotjar la família implicada de l’habitatge que ocupen de manera il·legal.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | Estrelles que ens han visitat per Festa Major
-
Sabadell
FOTOS | Doble concentració a Sabadell per la crisi de Ceuta
-
Sabadell
Noves càmeres de videovigilància a l'entorn de les estacions de tren de Sabadell
-
Sabadell
Saps on és...el monòlit que homenatja les víctimes del nazisme a Sabadell?
-
Sabadell
Veïns del carrer Sant Joan demanen una alternativa al pas d'autobusos per les cues: “És un embut”
-
Sabadell
Mor el mossèn Jordi Sotorra als 97 anys: "La seva característica era la bondat"