ARA A PORTADA
-
Les veus de la inesperada notícia que ningú vol rebre: "És important dir 'ha mort'" Jan Cañadell Puigmartí
-
El batxillerat de Sabadell que "encara és una mica desconegut", però que permet "més flexibilitat i acompanyament" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Adeu a quatre dècades de peix a la mítica Xoni: "Hem fet de psicòlegs per a molts clients" Marc Béjar Permanyer
-
-
La Crida demana la dimissió del càrrec públic a Montserrat Capdevila, investigada en el cas Mercuri Redacció
Què es farà a Sabadell per la Diada de Catalunya?
- Un conductor drogat fa mitja volta en un peatge de Sant Quirze i circula en sentit contrari
Publicat el
07 de setembre de 2023 a
les 17:34
Actualitzat el
08 de setembre de 2023 a les
10:03
Sabadell celebra, com és tradició, la Diada de Catalunya. L'acte institucional se celebrarà l'11-S a l'Eix Macià, davant del pont del llac del parc de Catalunya. L’ofrena floral ciutadana començarà a les 10 del matí. L’acte comptarà també amb l’actuació dels Cantaires de Can Feu i la lectura del manifest anirà a càrrec de membres de l’associació de veïns de Can Deu.
Dilluns s’han organitzat altres activitats relacionades amb la Diada Nacional. A les 12 h, a la plaça del Doctor Robert, tindrà lloc la ballada de sardanes amb la Cobla Jovenívola, activitat organitzada conjuntament per l’ACF Sabadell Sardanista.
D’altra banda, a les 14 h l’Agrupación Andaluza San Sebastián de los Ballesteros organitzarà un dinar popular, a la font de Can Rull.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Marta Madrenas defensa a Sabadell l’enduriment contra la multireincidència amb la nova llei de Junts
-
Sabadell
Desencallen el futur dels nous pisos de lloguer assequible de Can Llong
-
Sabadell
Renoven l'enllumenat del passeig dels Almogàvers
-
Sabadell
La botiga Vidal Papers ja té data de tancament
-
Sabadell
Nous usuaris a les estacions de Rodalies de Sabadell atrets per la gratuïtat: “Em va molt bé”
-
Sabadell
Les obres del carrer de Sant Antoni provoquen queixes dels comerciants