ARA A PORTADA
-
-
El fenomen de les bugaderies d'autoservei, en creixement: "És ràpid, còmode i està bé de preu" Jan Cañadell Puigmartí
-
Les obres de la Gran Via, a revisió de la ciutadania: "L'haurien de renovar sencera!" Jan Cañadell Puigmartí
-
Mig miler d'establiments amb escurabutxaques a Sabadell: "Ens trobem gent amb deutes seriosos" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
De la rostisseria de tota la vida a una finestra oberta a Àsia: una història d'amor que va canviar la recepta Sergi Gonzàlez Reginaldo
Novetats en l'arrencada del programa d’Activitats Físiques a Sabadell
Les inscripcions en algunes activitats continuen obertes

- Un documental de l'institut La Serra sobre Torre-romeu, al Festival de Cinema de Sant Sebastià
Publicat el 15 de setembre de 2023 a les 14:21
Actualitzat el 15 de setembre de 2023 a les 15:58
Sabatilles i xandall a punt. El programa municipal d’Activitats Físiques per a Adults i Persones Grans comença el proper dilluns 18 de setembre amb la incorporació de noves activitats. En total, s’ofereixen 900 places distribuïdes entre 44 grups d’activitats. Les classes s'allargaran fins al 14 de juny del 2024.
Pel que fa a les diferents disciplines, es mantenen les activitats dels curs anterior i s’incorpora una nova activitat a Torre-romeu: Body-Tono, dedicada a enfortir, tonificar i definir la musculatura. En conjunt, es tracta d'una oferta amb una vintena d’opcions diferents a escollir, des de la gimnàstica de manteniment, el pilates o els hipopressius fins a la tonificació, la sumba o el hiit-core.
Els espais ja estan preparats per rebre els usuaris. Les activitats on es desenvolupa el programa són Cal Balsach, CEM Olímpia i CEM Sabadell Sud, centres cívics de Sant Oleguer, Creu Alta, Poblenou i Torre-romeu i Escola Roureda.
L'objectiu del programa és arribar als ciutadans i ciutadanes de totes les edats, per tal que adquireixin l’hàbit d’ocupar una part del seu temps de lleure fent una activitat físico-esportiva adequada a les seves possibilitats, ja que pot aportar molts beneficis personals al practicant: pel que fa a la salut, la millora de la condició física, l’adquisició de gestos tècnics, les relacions personals, entre d’altres, així com també pot millorar aspectes psicològics i emocionals.
Notícies recomenades
-
Sabadell Albert Om usa els sabadellencs com a unitat de mesura dels gossos a Barcelona: "Imagina't que venen tots..."
-
Sabadell Què s'ha de fer amb els mobles i estris vells, i quina bonificació es pot obtenir?
-
Sabadell Treballar durant l'agost a Sabadell: "L'hora punta són les set de la tarda"
-
Sabadell Un camió ple de runa bolca a l'avinguda de Matadepera
-
Sabadell L’avinguda de Barberà viu un moment dolç de construcció
-
Sabadell Sabadell, de nou protagonista a 'Joc de cartes' de la mà del Rauxa