La Fundació La Marató de TV3 ha donat a conèixer els projectes de recerca que rebran finançament dels fons recaptats durant la 31ª edició de La Marató, dedicada a la salut cardiovascular, entre els quals hi ha un projecte de l'Institut d'Investigació i Innovació de l'Hospital Parc Taulí (I3PT). El grup de recerca de les infeccions comunitàries i relacionades amb l’atenció sanitària de l’I3PT, liderat pels investigadors Òscar Quijada i Oriol Gasch, ha estat premiat amb una beca de 399.055 euros; i durant els propers, treballarà conjuntament amb l’Hospital Clínic-IDIBAPS, l’Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentària (IRTA) i l’Institut de Ciència de Materials de Barcelona (ICMAB) per trobar respostes i oferir un abordatge integral de la salut cardiovascular.
El projecte ha estat seleccionat, entre un total de 186 que es van presentar, a través d’un procés d’avaluació internacional, de contrastat rigor i transparència, coordinat per l’Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya (AQuAS), del Departament de Salut.
ARA A PORTADA
La Marató premia un projecte de l'Institut d'Investigació del Taulí sobre salut cardiovascular
Durant els propers, el Taulí treballarà conjuntament amb l’Hospital Clínic, l’Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentària i l’Institut de Ciència de Materials de Barcelona per trobar respostes i oferir un abordatge integral de la salut cardiovascular

- La Marató premia un projecte de l'Institut d'Investigació del Taulí sobre salut cardiovascular
Publicat el 09 de novembre de 2023 a les 13:03
Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell prova un nou sistema de reg
-
Sabadell La gran apagada, una pandèmia i altres emergències que han impactat Sabadell
-
Sabadell Les flames d'un contenidor cremen un cotxe a Sabadell
-
Sabadell Ingeborg Porcar: "Hem construït una seguretat excessiva que ens ha fet creure gairebé immortals"
-
Sabadell Els Ballesteros exhibeixen els seus vestits: consulta els horaris i recorreguts de la romeria del 2025 de Sabadell
-
Sabadell FOTOS | Desallotgen un edifici ocupat altament conflictiu a Sabadell