ARA A PORTADA
-
Sabadell “Als joves, tot el que ens surt de feina a l’estiu, s’agafa, i punt” Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell "Tots els companys de promoció han trobat bones ofertes de feina": les carreres més ben pagades després de graduar-se Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Esports De la Nova Creu Alta al cim del futbol internacional: els nou campions del món que es van enfrontar al CE Sabadell Marc Segarra Rodríguez
Vendes de rècord a l’Outlet Solidari de Cipo, que recapta 19.000 euros
Sabadell
“No esperàvem un xifra tan elevada”, expressa Joan Madaula, president de l'entitat
- El festival elPetit arrenca amb un espectacle tendre i inclusiu
Publicat el
13 de novembre de 2023 a
les 17:41
Actualitzat el
14 de novembre de 2023 a les
10:00
19.000 euros recaptats. És la xifra més elevada que ha recollit Cipo al llarg dels seus setze Outlets Solidaris. S’ha recollit un 15% més que l’edició de primavera, quan es van aconseguir sumar uns 16.500 euros. Si ho comparem amb xifres de l’any passat, les vendes s’han disparat un 46%.
No només ha augmentat la recaptació, també, el nombre de vendes: 750 persones van anar a comprar al mercat de Sant Joan. I s’han venut 1.892 peces de roba de les 4.200 que les marques havien donat a Cipo. “No esperàvem una xifra tan elevada, tenint en compte, a més, que estrenàvem horari i que havíem reduït les hores el diumenge, sense obrir a la tarda”, exposa Joan Madaula, president de l’entitat.
Darrere d’escena es troben els voluntaris: una trentena de persones s’encarreguen de la preparació i de la recollida de la roba, així com de la venda directa. Pel que fa a la roba, l’entitat també ha batut un rècord. I és que per la cita ha reunit més 4.200 peces. Els diners recaptats es destinaran al finançament de projectes de la cooperativa.
En aquesta edició, els diners es reservaran a dues millores per a l’entitat: la instauració d’un sistema d’etiquetatge intel·ligent de la roba de les persones residents a les llars residència adequar una nova sala polivalent a les instal·lacions del carrer de l’Himàlaia, que s’utilitzarà per fer formacions internes i tallers d’artesania per la inclusió.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Covadonga celebra la Festa Major amb més d'una vintena d'activitats
-
Sabadell Canvis al Govern d'Illa: relleven Mònica Martínez Bravo a la Conselleria de Drets Socials
-
Sabadell
La segona estrella d'Espanya també s'ha aixecat des de Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Eufòria a Sabadell per la victòria d'Espanya a la final del Mundial
-
Sabadell
On és la pantalla gegant per veure la final del Mundial a Sabadell?
-
Sabadell
La Galia i l'Encarna, un vincle que venç la distància: "És com una més de la família i me l'estimo com a una neta"