ARA A PORTADA
L’Ajuntament exigeix la ronda Nord de Sabadell i Terrassa a la Generalitat
El consistori remarca que la inversió a les empreses no és suficient i que cal acompanyar-ho d'infraestructures més bones
- L’Ajuntament exigeix la ronda Nord de Sabadell i Terrassa a la Generalitat
Publicat el
14 de novembre de 2023 a
les 15:35
Actualitzat el
15 de novembre de 2023 a les
12:56
L'Ajuntament de Sabadell insisteix: els ajuts econòmics a les empreses de la ciutat i la comarca han d'anar acompanyats d'una aposta ferma per la mobilitat, que conclogui en l'execució de la ronda Nord de Sabadell, Terrassa i Castellar del Vallès. "És urgent que la Generalitat signi amb l’Estat el conveni que permeti fer realitat la ronda per millorar les comunicacions de la nostra comarca i obrir-nos noves vies d’enllaç amb l’E-9, l’Anoia o el Baix Llobregat”, ha manifestat aquest dimarts el primer tinent d’alcaldessa, Pol Gibert.
El consistori ha reaccionat així a l'anunci de la Generalitat de Catalunya, que ha destinat a través del Departament d’Empresa i Treball un total de 7,9 milions d’euros en ajuts. Els diners han d'anar destinats a projectes d’inversions productives que millorin la competitivitat, l’impacte en el grau de sostenibilitat ambiental i la digitalització a empreses industrials al Vallès Occidental.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Corro Contra el Càncer i el Parc Taulí, units en la lluita contra el càncer d’endometri: “Sabem quines eines necessitem”
-
Sabadell
Sabadell debatrà sobre xarxes socials i democràcia en la setena edició del Fòrum de Democràcia Local
-
Sabadell
“Vaig a la biblioteca perquè a casa em distrec”
-
Sabadell
Rodalies activa la compensació pels abonaments mensuals afectats per les incidències: com ho puc tramitar?
-
Sabadell
Alerta taronja per fortes pluges aquest dimarts a la tarda a Sabadell i el Vallès
-
Sabadell
Els docents tornen a la vaga i tallen diverses carreteres