ARA A PORTADA
-
A l'hospital també hi ha herois sense bata: "He conegut persones que no volien rebre l'alta per no estar soles a casa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
MAPA | El dièsel s'encareix un 25% en un mes i la gasolina, un 10%: on són les benzineres més barates de Sabadell? Jan Cañadell Puigmartí | Albert Acín Serra
-
-
El nou Mercat de Campoamor incorporarà més parades mentre les obres continuen ‘sine die’ Marta Ordóñez
-
- Saps on és l'antiga casa del Diari de Sabadell?
Publicat el
26 de desembre de 2023 a
les 09:12
El sol continuarà sent protagonista aquest dimarts de Sant Esteve a Sabadell. En la tònica dels últims dies, es preveu un ambient assolellat, amb temperatures que fregaran els 20 graus i amb mínimes per sobre dels 10. La previsió meteorològica mostra un temps similar en els pròxims dies, amb l'arribada de núvols a partir del dijous a la tarda.
A la resta del país, s'imposarà el cel serè a Catalunya, tret dels bancs de boira i/o estrats baixos extensos al Pla de Lleida i l'interior de les Terres de l'Ebre. En aquests sectors la temperatura ha baixat respecte al dilluns, mentre que a la resta ha quedat semblant o més alta.
Notícies recomenades
-
Sabadell
L'R4 de Rodalies, interrompuda des de Montcada bifurcació fins a Sants
-
Sabadell
Sabadell rep el Premi de l’Aigua 2026 per la seva aposta per la resiliència hídrica
-
Sabadell
Enxampen un conductor a 116 km/h per la carretera de Bellaterra
-
Sabadell
La Crida denuncia l'estat "ruïnós" del patrimoni després del despreniment al Centre de Sabadell
-
Sabadell
Més del 70% dels participants en la formació professional del Vapor Llonch troba feina
-
Sabadell
FOTOS | Roben les quatre rodes d'un cotxe al barri de Covadonga de Sabadell