El Banc de Sang fa una crida a la donació

Publicat el 14 de gener de 2024 a les 17:05
Actualitzat el 15 de gener de 2024 a les 13:50
La Biblioteca de Ponent acull aquest dilluns la nova campanya del Banc de Sang i Teixits. Amb el nom de 'Marató de Donants de Sang de Catalunya' la iniciativa, presentada el passat dijous a Barcelona, té l'objectiu d'arribar un total de 10 mil donacions a tot el territori i ampliar les reserves de sang i plasma existents. Això últim és essencial, ja ara mateix es troben amb menys quantitat de l'habitual arran dels últims processos gripals, entre altres motius. A Sabadell totes aquelles persones d'entre 18 i 70 anys, amb un pes superior als 50 kg i sense cap malaltia podran participar en la donació. En cas de no poder assistir a la cita del dilluns, els interessats podran fer-ho en dues dates més. La primera el 21 de gener, a l'antic mercat de Sant Joan, i el 26 a la plaça Doctor Robert. Des del Banc de Sang en reiteren la importància de fer donacions, perquè aquest 2024 calculen que s'atendran més de 70 mil persones.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google