El sabadellenc Paco Aranda tornarà a formar part de la candidatura del PSC per Barcelona a les eleccions generals del 29 de novembre. Ho farà en la cinquena posició de la llista encapçalada per Jordi Hereu, actual ministre d’Indústria i Turisme. El Consell Nacional del partit va ratificar les llistes divendres passat.
Aranda és diputat al Congrés des del 2019 i tot apunta que podrà mantenir l’escó. A les eleccions del 2023, els socialistes van aconseguir 13 dels 32 diputats que corresponen a la circumscripció de Barcelona.
Durant aquesta legislatura ha estat portaveu del PSOE a la Comissió de Justícia. Al territori, és el primer secretari de la federació del PSC al Vallès Occidental, que integra les agrupacions de Sabadell i Terrassa. Aranda també és la parella de l’alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés.