ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
Les notícies més destacades del dia a Sabadell
La cultura i l'esport, grans protagonistes del cap de setmana

- FOTOS | Un viatge de 10.000 quilòmetres i una autocaravana fins a la fi del món
Publicat el 05 de febrer de 2024 a les 09:26
Arrenquem una nova setmana amb l'actualitat informativa farcida de notícies. Acomiadem un cap de setmana amb molt esport, cultura i molts altres temes.
Sabadell va tancar el 2023 amb el nivell d’atur més baix de l’última dècada, pràcticament arribant a xifres de desocupació del 2008, just abans de l’esclat de la crisi econòmica. Amb tot, però, més d’11.000 persones es troben actualment buscant feina a la ciutat. Més de la meitat (57%) tenen 45 anys o més, segons les darreres dades de l’Observatori de l’Economia Local (OEL). I no és una dada determinada pel context socioeconòmic, sinó que aquest grup d’edat forma part del nucli dur de l’atur.
https://www.diaridesabadell.com/2024/02/03/atur-sabadell-50-anys/
El passat dissabte va ser un dia gran per la Hermandad del Rocío a Sabadell. I és que Juana Llavero ha pres possessió com a nova presidenta de l’entitat rellevant a Toni Valenzuela, qui feia 7 anys que liderava el col·lectiu. La cerimònia s’ha celebrat al sud de la ciutat a la parròquia de Sant Francesc d’Assís, una església que s’ha omplert amb personalitats com l’alcaldessa, Marta Farrés; membres de l’equip de govern, regidors d’altres partits i membres de la resta d’hermandades de Sabadell.
https://www.diaridesabadell.com/2024/02/04/relleu-hermandad-rocio-sabadell/
És possible trencar la monotonia amb la música? Aquesta és una de les preguntes que L’alegria que passa, de Dagoll Dagom ha volgut resoldre a La Faràndula. L’espectacle d’una de les companyies referents a casa nostra convida a la reflexió sobre com afrontar la vida, presentant la dicotomia entre seguir un destí marcat o perseguir els somnis.
https://www.diaridesabadell.com/2024/02/04/cronica-alegria-que-passa-dagoll-dagom-farandula-sabadell/
La fàbrica de Ca l’Escardat, o fàbrica Bosser, del carrer d’Alemanya, ens ha ofert durant anys una enorme estructura al mig del carrer per sustentar la façana. El cas mereix una explicació de com s’ha arribat a aquest present. És un fet similar al del joc dels disbarats, en el qual la canalla es passa una frase a cau d’orella, que en la seva transmissió successiva acaba transformada en un altre significat, amb la rialla conseqüent. Només que aquí, l’esglai és el de l’administració de l’absurd.
https://www.diaridesabadell.com/2024/02/03/historia-nau-bosser-sabadell/
El Sabadell ha patit aquest cap de setmana una inoportuna ensopegada a la Nova Creu Alta, primera amb Óscar Cano a la banqueta, que li impedeix sortir de la zona de descens. Havia encarrilat bé el partit amb un golàs d’Abde abans del descans, però a la segona meitat es va veure dominat pel Rayo Majadahonda i fins i tot va poder perdre a l’últim minut. Punt insuficient i la situació continua sent la mateixa, ara a un punt de la permanència.
https://www.diaridesabadell.com/2024/02/04/ce-sabadell-r-majadahonda-primera-cronica/
Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell, entre els municipis avisats per "perill alt d'incendi", emmarcat en el Pla Alfa
-
Sabadell El correbars de la Festa Major de Sabadell d'aquest any ja té temàtica
-
Sabadell FOTOS | Les temperatures han assolit els 38,1 °C aquest cap de setmana a Sabadell
-
Sabadell Sabadell deixa empremta en la primera diada castellera nòrdica a Estocolm
-
Sabadell Com conviuen els sabadellencs amb l’onada de calor extrema?
-
Sabadell Ensurt per un incendi de matolls a Sabadell