ARA A PORTADA
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions Marta Ordóñez
-
-
-
Els Merinals tenen la seva cavalcada dels reis d'Orient: "És tradició al barri des de 1980" Marta Ordóñez
Mai tantes operacions en un gener a l'Aeroport
- Sergio de Celis i Carles Coll, vuitens al 4x100 lliure i amb París a l'horitzó
Publicat el 12 de febrer de 2024 a les 12:04
Actualitzat el 12 de febrer de 2024 a les 12:20
L'activitat aeroportuària a l'Aeroport de Sabadell ha registrat un nou rècord de moviments d'aeronaus, durant el passat gener. Segons les darreres dades d'Aena, en el primer mes de l'any es van gestionar 4.312 operacions, una xifra que mai s'havia assolit en un mes de gener.
En els darrers dos anys, 2022 i 2023, a l'aeròdrom sabadellenc es van gestionar 4.033 i 3.584 operacions, respectivament. Un 20,3% més respecte als moviments d'aeronaus registrats durant el gener del 2023.
D'altra banda, i pel que fa al nombre de passatgers, l'Aeroport ha registrat un total de 418 passatgers, el que suposa un 18,5% menys en comparació amb el mateix període de l'any passat (513). Durant el 2023 passat, l'aeròdrom va batre el rècord de passatgers anuals, superant les 6.200 persones.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un que no falla mai: el tortell de Reis es corona de nou
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
El Meteocat activa l'alerta per neu i fred a Sabadell durant la Cavalcada de Reis
-
Sabadell
El barri del Poblenou celebra la 'Zambomba' en una jornada marcada per la tradició andalusa