
ARA A PORTADA
-
Crisi a ERC Sabadell: el seu líder, Gabriel Fernàndez, trenca el carnet del partit Albert Acín Serra
-
Primer dia de la zona de baixes emissions: "Està bé perquè hi hagi menys contaminació" Aleix Pujadas Carreras
-
-
Començar el curs ja sense vetlladora: "És molt feixuc i sap greu, però ja ens hem acostumat" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Les notícies més destacades del dia a Sabadell
El ple va deixar informacions rellevants per a la ciutat

- Les notícies més destacades del dia a Sabadell
Publicat el 27 de febrer de 2024 a les 09:03
Actualitzat el 27 de febrer de 2024 a les 15:22
L'actualitat sabadellenca arriba farcida de notícies rellevants en tots els àmbits. El ple del mes de febrer celebrat dilluns ha deixat algunes informacions rellevants per a la ciutadania.
Sabadell ultima els tràmits per cedir un terreny per a una nau logística del Taulí. El ple municipal ha donat llum verda aquest dilluns a la cessió, que permetrà a l’hospital sabadellenc disposar del nou equipament. Estarà ubicat a la carretera de Bellaterra, 36 (Sant Pau de Riu-sec), just a sobre del Cercle Sabadellès.
https://www.diaridesabadell.com/2024/02/26/nau-logistica-tauli-terreny-ple-sabadell-hospital-on/
El ple municipal ha aprovat una modificació del contracte de serveis de les escoles bressol municipals per oferir a les famílies amb infants d’1 a 3 anys un espai d’acompanyament i suport durant les primeres etapes del desenvolupament dels seus fills i filles. Està previst que el servei s’ofereixi inicialment a les escoles bressol municipals Andreu Castells, Joaquim Blume, Espronceda i Creu Alta.
https://www.diaridesabadell.com/2024/02/26/escoles-bressol-espai-acompanyament-familiar/
L’Hospital Parc Taulí de Sabadell atén anualment entre 4.000 i 4.500 pacients diagnosticats amb alguna de les malalties minoritàries identificades en les Unitats d’Expertesa Clínica (UEC) que l’hospital sabadellenc té acreditades. I, d’aquests, quasi un 30% no formen part de la seva àrea d’influència.
https://www.diaridesabadell.com/2024/02/25/malalties-minoritaries-tauli-pepi-rivera/
Des d’aquest dilluns i fins dijous, Barcelona centra l’atenció mundial, amb la celebració del congrés de tecnologia mòbil més gran del món, el Mobile World Congress (MWC) –juntament amb el 4 Year From Now (4YFN)–, en una edició on la intel·ligència artificial, el 5G o la robòtica centren el protagonisme.
https://www.diaridesabadell.com/2024/02/26/empreses-sabadell-4yfn/
“En contra del que habitualment pot pensar-se, el període que compren l’abans, el durant i el després de l’última menstruació no és la menopausa, sinó el climateri”, assevera a tall d’obertura la investigadora sabadellenca Clara Selva, que afegeix que “la menopausa es defineix com el moment quan s’interromp l’ovulació”. No saber ni identificar els termes correctes és un dels molts símptomes de la desinformació al voltant d’aquesta etapa en la vida de la dona, lamenta.
https://www.diaridesabadell.com/2024/02/26/clara-selva-entrevista-estudi-tabu-menopausa/

Notícies recomenades
-
Sabadell El TSJC demana 12 anys de presó a un home de Sabadell per un delicte d'agressió sexual
-
Sabadell Demanen més de 20 anys de presó a un home per agredir sexualment, maltractar i segrestar la parella a Sabadell
-
Sabadell Des del Nepal: “En cap moment vam témer”
-
Sabadell Quatre veus que trenquen els tabús sobre la soledat en la vellesa
-
Sabadell FOTOS | La Plana del Pintor vibra amb la gran paella de la seva Festa Major
-
Sabadell Destrossen l’ofrena del PP per la Diada Nacional de Catalunya i apareix en el lloc més sorprenent