ARA A PORTADA
-
VÍDEO | La vida d'una parella de Sabadell que fa set mesos que viu al cotxe: "No ens podem permetre els lloguers actuals" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Sergi Cabanas i l'OAR Gràcia es coronen com a nous reis de l'esport sabadellenc Marc Segarra Rodríguez
-
Què senten els pacients a l'UCI? Un estudi fet a Sabadell ho analitza dia a dia Sergi Gonzàlez Reginaldo
Afectacions al trànsit de la Gran Via per obres
Els treballs es duen a terme dimarts i dimecres
- Cap de setmana decisiu per a l'OAR Gràcia femení
Publicat el
22 de març de 2024 a
les 15:23
Actualitzat el
25 de març de 2024 a les
10:13
Més talls a la Gran Via. Els treballs de senyalització dels dos nous passos de vianants ubicats a les cruïlles amb els carrers de Buxeda i Sol continuaran aquesta setmana amb actuacions programades dimarts, 26 de març, i dimecres 27, que comportaran afectacions al trànsit.
Els treballs començaran dimarts 26 a les 09.30 h i està previst que s’allarguin durant tota la jornada fins a les 20 h. En aquest cas es treballarà únicament al pas de vianants entre la Gran Via i Sol i es col·locaran un total de 9 balises de senyalització. Es treballarà en els carrils direcció Barcelona i en dues etapes, sempre deixant com a mínim un carril de circulació lliure.
Dimecres 27 continuaran les actuacions al pas de vianants entre la Gran Via i el carrer de Buxeda per instal·lar-hi 9 balises més. L’horari previst serà també de 09.30 a 20 h i es realitzaran igualment deixant com a mínim un carril lliure de circulació.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La plaça de Picasso es converteix en l’epicentre de la 'Festa de la Dignitat'
-
Sabadell
Obre un nou negoci d'hostaleria a Sabadell: una creperia bretona desembarca al cor de la ciutat
-
Sabadell
La restauració de vitralls, amb segell sabadellenc, a la Fira Modernista de Terrassa
-
Sabadell
Un sabadellenc protagonitzarà la rebuda del papa Lleó XIV a Barcelona aquest juny
-
Sabadell
Les escoles bressol, en vaga: "Tenim les ràtios més altes d'Europa. Ens deixem la pell cada dia en una etapa molt poc valorada"
-
Sabadell
“Plantar un arbre que no és beneficiós pels gossos em sembla una mica egoista”