ARA A PORTADA
El PSC es compromet a agilitzar la residència pública de Sabadell
Els socialistes lamenten que "Catalunya està a la cua d'execució dels Next Generation"

- El PSC es compromet a agilitzar la residència pública de Sabadell
Publicat el 08 de maig de 2024 a les 12:59
“Fa 20 anys que reclamem a Sabadell la residència pública. Des de l’oposició hem fet tot el que hem pogut: esmenes al pressupost, manifestacions… si volem que la residència pública sigui una realitat, falta que el PSC pugui governar”, ha exposat el cansidat socialista a les llistes de Salvador Illa, Pol Gibert al solar on és prevista la construcció de l’equipament, al carrer de Diego de Almagro. “Cal un govern fort del PSC, Illa busca solucionar els problemes del dia a dia”, afegeix.
La residència pública i centre de dia ja està acordada, i estava previst l’inici de la seva construcció el juny de 2024, finançada amb fons Next Generation. Amb la construcció de l’equipament, Sabadell inauguraria les primeres 90 places totalment públiques. “Cal agilitzar els processos, Catalunya està a la cua de l’execució de fons Next Generation, cal governar, accelerar, apostar i decidir”, exposa el candidat socialista, Raúl Moreno.
“El govern de la Generalitat fa 10 anys que no destina un sol euro propi a la construcció d’una residència pública”, apunta Moreno, que assegura que el PSC es compromet a finançar 6.000 places concertades a Catalunya i noves residències públiques. “Tenim 18.000 persones esperant fins a quatre anys per a entrar a una residència”, apunta el candidat.
El model que defensen els socialistes son centres mitjans i petits, amb serveis sanitaris públics, un nou model d’inspecció i un major control de les places concertades.
Notícies recomenades
-
Sabadell Rescaten nou gossos que vivien en una "situació inadequada" a Sabadell
-
Sabadell Prop de tres milions d'euros d'inversió per millorar l'espai públic: "Volem que es visqui bé a tot arreu"
-
Sabadell Ensurt en incendiar-se una bugaderia de matinada a Sabadell
-
Sabadell Quins dies serà gratuïta la zona blava a Sabadell aquest estiu?
-
Sabadell Incendi de matinada a tocar de la residència de gent gran de Sabadell
-
Sabadell Dues obres tornen a la casella de sortida: les places de Fidela Renom i Granada