Repeteixen:

Pol Gibert
Número 7 del PSC, reelegit
1987. És la mà dreta de l'alcaldessa, Marta Farrés, com a primer tinent de Presidència i Drets Socials a l'Ajuntament de Sabadell. És diputat al Parlament des del 2015 i ha revalidat el lloc a totes les convocatòries electorals posteriors. Ha estat secretari de Treball a l'anomenat Govern Alternatiu de Catalunya del PSC. Representa els socialistes del Vallès juntament amb Eva Candela.Juli Fernàndez
Número 13 d'ERC, elegit després de la renúncia de Pere Aragonès 1977. Farmacèutic de professió, exconseller de Territori (2022-2023) i exalcalde de Sabadell (2015-2017). També va ser delegat del Govern de Catalunya a la vegueria de Barcelona entre 2018 i 2022. Ha estat un dels grans opositors de la B-40 i la ronda Nord entre Sabadell i Terrassa. Era diputat del Parlament de Catalunya des de les eleccions del 2021, i s'havia quedat fora de la cambra per la mínima: ERC obté 12 diputats per Barcelona i ell és el número 13. La renúncia de Pere Aragonès ha estat clau per fer córrer la llista. "Assumeixo la responsabilitat de ser diputat després que el president de la Generalitat hagi renunciat a l'acta", exposa Fernàndez en declaracions al Diari. L'exalcalde i exconseller es compromet a "emfortir el projecte honest, republicà, feminista i ecologista d'ERC" des de l'oposició.No repeteixen:

Xavi Pellicer
Número 4 de la CUP, no elegit 1983. Advocat i activista molt vinculat a la ciutat i al casal Can Capablanca i al Moviment Popular de Sabadell. A banda de ser diputat al Parlament de Catalunya, càrrec a què va accedir l'any 2021, ha destacat per ser part de la seva activitat associativa al col·lectiu d'advocats Alerta Solidària. Milita a la CUP i a la Crida per Sabadell. Els anticapitalistes han obtingut tres escons a Barcelona i, per tant, Pellicer queda fora.