L'executiu ha volgut agrair als veïns la tasca feta per acabar amb la problemàtica en l'indret i convida al fet que es comuniquin situacions similars a la ciutat per poder actuar, de la mà dels Jutjats i Fiscalia. Segons destaquen des de l'Ajuntament, l'últim any la Policia Municipal ha evitat més d'un centenar d'ocupacions, quatre vegades més que fa vuit anys. https://www.diaridesabadell.com/2024/07/04/nau-ocupada-operacio-policial-sabadell-objectes-robats-detinguts/❌Amb les ocupacions conflictives, tolerància zero! En aquest vídeo us expliquem que hem pogut desallotjar una ocupació il·legal d'un local a la Carretera de Prats que generava inseguretat al barri.#Sabadell 1/2 pic.twitter.com/MfFciUnLsg
— Marta Farrés/❤️ (@socmartafarres) July 9, 2024
ARA A PORTADA
-
Sabadell Rècord històric de nits tropicals a Sabadell: “No es pot dormir, així!” Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Cultura i oci Dibuixar per mirar: els Urban Sketchers reivindiquen la memòria arquitectònica de Sabadell León Guerrero
-
Vallès El Vallès Occidental, la comarca amb més avisos al 112 per la calamarsada d'aquest dijous Jan Cañadell Puigmartí
-
Marta Farrés: "Necessitem noves lleis per lluitar contra les ocupacions conflictives"
Sabadell
L'executiu celebra el desmantellament d'una nau on s'emmagatzemaven materials robats a Sabadell
- Marta Farrés: "Necessitem noves lleis per lluitar contra les ocupacions conflictives"
Publicat el
10 de juliol de 2024 a
les 14:07
El Govern municipal ha celebrat aquesta setmana que s'hagi pogut donar carpetada a un cas d'ocupació conflictiva en un local municipal a la carretera de Prats. L'actuació a la nau, que servia com a lloc d'emmagatzematge d'objectes de valor robats a Sabadell, va acabar amb cinc detinguts.
L'alcaldessa, Marta Farrés, acompanyada dels regidors Eloi Cortés i Adrián Hernández, ha mostrat la seva satisfacció després de l'operatiu conjunt de Mossos d'Esquadra i Policia Municipal, a la Creu Alta, dijous passat. Alhora, però, ha remarcat que cal modificar la normativa per perseguir aquest tipus de situacions des del consistori. "Necessitem un canvi de llei. Des dels Ajuntaments no volem tolerar que hi hagi aquestes ocupacions conflictives i volem que marxin", assegura Farrés, destacant que es continua treballant per garantir la convivència als barris.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
La reobertura de les fonts del Passeig, prevista per Festa Major
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals