ARA A PORTADA
Què passarà al Govern de Sabadell quan marxi Pol Gibert? Farrés respon
"No farem grans reestructuracions. És un govern que funciona i, per tant, la idea és continuar amb aquesta dinàmica", avança l'alcaldessa
- Què passarà al Govern de Sabadell quan marxi Pol Gibert? Farrés respon
Publicat el 11 de setembre de 2024 a les 13:10
Actualitzat el 12 de setembre de 2024 a les 17:05
"No farem grans reestructuracions. És un govern que funciona i, per tant, la idea és continuar amb aquesta dinàmica". L'alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, mantindrà l'estructura de Govern amb pocs canvis després de la sortida de la seva mà dreta, Pol Gibert, que ha passat a ser secretari d'Empresa i Treball del Govern de la Generalitat. Així ho ha explicat en declaracions al Diari després de l'ofrena floral de l'Onze de Setembre aquest dimecres.
Farrés vol deixar passar uns dies abans de fer cap moviment. Gibert renunciarà formalment al càrrec de tinent d'alcaldessa i regidor aquest divendres en un ple extraordinari i, després, farà modificacions en l'executiu PSC-Junts, on es preveu que entri el següent regidor de la llista socialista, Carmel Montllor. "S'ha de ser prudent i deixar que el Pol es pugui acomiadar oportunament de la ciutat", ha apuntat.
L'alcaldessa considera que és una bona notícia que Gibert faci el pas a la Generalitat, però admet que té un sentiment ambivalent. "També sento tristesa perquè portem molts anys junts a la ciutat", ha exposat sobre el regidor, amb qui ha tingut un tracte "excel·lent" tant a escala professional com personal.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Reparen alguns fanals de Sabadell després de l'accident d'aquest Nadal
-
Sabadell
Tot el que has de saber sobre la balisa V16, obligatòria a partir del 2026 a Sabadell i a tot l'Estat: adeu definitiu als triangles d’emergència
-
Sabadell
Consulta les afectacions al trànsit per la cursa de cap d'any a Sabadell
-
Sabadell
Què puc fer els últims dies de Nadal a Sabadell?
-
Sabadell
Rescaten una dona que havia quedat atrapada al balcó
-
Sabadell
Josep Escartín (síndic): "La Policia ha d'acudir quan se li truca, tot i que sigui per dir al veí que no té raó"