ARA A PORTADA
-
La visita de Lleó XIV mobilitza centenars de fidels sabadellencs, tot i les queixes: "Hauríem volgut més entrades" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
-
Tornen a entrar a l'escola Concòrdia de Sabadell: "Ens preocupa perquè per primer cop ha estat entre setmana" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Les piscines municipals d'estiu al Vallès, entre obres, pujades de preus i canvis en les dates d'obertura Marc Béjar Permanyer
Els comuns proposen una recollida de residus "intel·ligent" en què "qui més contamina, que pagui més"
El 2027 finalitzarà el contracte amb Smatsa i el grup municipal de Sabadell En Comú Podem hi veu "una oportunitat per repensar el model"
- Els primers ral·lis de cotxes antics de l’Aplec de la Salut
Publicat el
04 d’octubre de 2024 a
les 15:28
Actualitzat el
04 d’octubre de 2024 a les
19:25
Divendres de la setmana vinent el saló de plens de l'Ajuntament acollirà una sessió extraordinària per aprovar inicialment les ordenances municipals. "Nosaltres volem situar-hi una reconfiguració de la taxa de residus", ha apuntat Joan Mena, portaveu de Sabadell en Comú Podem, en un contacte informatiu aquest divendres. "S'ha demostrat que l'actual sistema de recollida de residus ha fracassat perquè som una de la ciutat amb la taxa de reciclatge més baixa de tot Catalunya", ha lamentat. Precisament, el 2027 es produirà la finalització del contracte actual amb Smatsa. Segons els comuns, aquest factor és "una oportunitat" per repensar el model. Una idea que ERC Sabadell també va comunicar fa uns dies.
El portaveu del Govern, Eloi Cortés, ha contestat a la proposta dels comuns en declaracions al Diari. "Hi ha més municipis que s'han sumat a aquesta taxa comarcal de residus. De fet, Santa Perpètua, que està governat pels comuns, el partit del Senyor Mena, no només s'hi ha sumat, sinó que ha aplicat una pujada del 40% d'aquesta taxa", ha apuntat tot recordant que s'han introduït millores per a poder fraccionar els rebuts.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | Els jocs d'aigua del parc de les Aigües tornen a brollar
-
Sabadell
Sol i Padrís es prepara per Festa Major amb la solidaritat i el comerç local com a grans protagonistes
-
Sabadell
FOTOS | Intervenció dels Bombers per la caiguda d'un tros de façana al Centre de Sabadell
-
Sabadell Més trens d'FGC i Rodalies per la visita de Lleó XIV a Catalunya
-
Sabadell
Desmantellada una xarxa de venda d’armes prohibides vinculada a una investigació de Sabadell
-
Sabadell Denegada la petició de Santi Laiglesia d'allargar el termini per presentar l'escrit de defensa