Un jutjat de Terrassa ha condemnat a un any i mig de presó a cadascuna de les integrants del col·lectiu 8 Mil Motius, que va donar a conèixer els detalls de la sentència aquesta setmana. El text també les condemna a pagar 26.169,34 euros a FGC en concepte de responsabilitat civil. Les activistes asseguren que la condemna vol ser un "càstig exemplar al feminisme". Després de conèixer la notícia, el col·lectiu ha convocat per dijous una concentració al mateix lloc on van succeir els fets, més de sis anys després: "És intolerable i hem de respondre".View this post on Instagram
ARA A PORTADA
Pintades a l'estació de Can-Feu Gràcia contra la sentència al col·lectiu 8 Mil Motius
El vídeo ha estat compartit per Justa Revolta i Moviment Popular de Sabadell a les xarxes
- Pintades a l'estació de Can-Feu Gràcia contra la sentència al col·lectiu 8 Mil Motius
Publicat el
10 d’octubre de 2024 a
les 09:33
L'estació de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya a Can-Feu Gràcia de Sabadell ha despertat en les últimes hores amb pintades. L'acte de vandalisme ha estat compartit per Justa Revolta i el Moviment Popular de Sabadell.
L'acció, segons exposen en un vídeo, pretén evidenciar el rebuig a la sentència contra set activistes acusades de desordres pel tall de les vies de ferrocarril a l'estació de Sant Cugat del Vallès durant la vaga feminista del 8-M del 2018.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu