Els paraigües, però, continuaran sent protagonistes a Sabadell durant tota la setmana. Dimecres es podrien reproduir les pluges a la ciutat, en un capítol que s'allargarà fins al dijous. Tocarà estar atents al cel en els pròxims dies.⚠ El Servei Meteorològic de Catalunya emet avís de situació meteorològica de perill (#avisosSMP) per intensitat de pluja ⚠ ➡ Dt. 12:00 a dc. 00:00 h ➡ Possibilitat de precipitació > 20 mm / 30 minuts ➡ Grau de perill màx.: ???? 2/6 *Hora local (h) = TU +2 pic.twitter.com/D9Hx8F0ROp
— Meteocat (@meteocat) October 14, 2024
ARA A PORTADA
- Setmana de pluja intensa a Sabadell
Publicat el
14 d’octubre de 2024 a
les 11:29
La inestabilitat serà la tònica habitual aquesta tercera setmana d'octubre a Sabadell. De fet, s'espera que els ruixats es vagin repetint en els pròxims dies, amb un episodi que pot portar pluja intensa a la ciutat.
En aquest sentit, el Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat) ha emès un avís per situació meteorològica de perill per intensitat de pluja a Sabadell. Les precipitacions més importants s'esperen durant la tarda d'aquest dimarts, quan podrien caure més de vint litres en mitja hora.
L'avís s'estén per tot el Vallès Occidental entre les sis de la tarda i la mitjanit. Abans, els ruixats seran intensos cap al sud del país.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Josep Àngel Guimerà: "El problema de la IA no és tècnic, és polític"
-
Sabadell
Mare i filla de Sabadell publiquen una guia per "sobreviure" a la Selectivitat des de l'humor i la empatia
-
Sabadell
FOTOS | La Festa Major del Safareig es consolida com a punt de trobada del barri
-
Sabadell
La moda de segona mà es vesteix d’inclusió social a Sabadell
-
Sabadell
Què està canviant al riu Ripoll?
-
Sabadell
El patrimoni protegit busca sortida