Els Bombers busquen l'home des del diumenge al vespre. L’avís es va rebre a les 22.49 hores i el cos va activar un dispositiu amb nou dotacions, entre les quals efectius del Grup Caní de Recerca amb dos gossos de rastre i un de venteig i del Grup Operatiu de Suport amb drons. Durant la matinada es va fer una primera batuda per diferents rutes amb resultat negatiu. Per la seva banda, efectius de Mossos i Policia Local han fet recerca per la trama urbana. Dilluns al matí es va reprendre el dispositiu de recerca amb 13 dotacions i estava previst que s’enlairés l’helicòpter amb efectius dels GRAE. Segons informa Bombers, per coordinar la recerca s’ha establert una unitat de comandament. Els efectius, expliquen, tornaran a resseguir de manera intensiva les zones. També hi participaran els Mossos amb la unitat canina i la Policia Local de Sabadell.#AVÍSPMS ???? Busquem a un home de nacionalitat xinesa, de 67 anys
????Va vestit amb una samarreta curta de color blau amb un “8” a la part del davant i pantalons llargs gris fosc, necessita medicació i pot estar desorientat ⚠️Es trobava a la zona dels horts del camí de Torre Romeu pic.twitter.com/ifUSsQgAnd — Policia Sabadell (@PoliciaSabadell) October 14, 2024
ARA A PORTADA

- Busquen un home desaparegut a Sabadell
Publicat el 15 d’octubre de 2024 a les 09:10
Actualitzat el 15 d’octubre de 2024 a les 09:46
La Policia Municipal i els Bombers de Sabadell han activat el dispositiu de recerca per trobar un home desaparegut a Sabadell. Segons els cossos de seguretat, el veí té 67 anys i és de nacionalitat xinesa. Es trobava a la zona dels horts del camí de Torre-romeu l'última vegada que se'l va veure.
L'home anava vestit amb una samarreta curta de color blau amb un número 8 a la part del davant i pantalons llargs de color gris fosc. Segons la policia, necessita medicació i podria estar desorientat.
L'alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, també ha demanat col·laboració ciutadana a través d'una piulada a les xarxes socials. En cas de trobar algú amb aquestes característiques, es pot trucar al 112.
Notícies recomenades
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell En Comú Podem exigeix a la Generalitat que investigui l’origen dels abocaments al riu Ripoll
-
Sabadell Consulta el programa complet de la Festa Major de la Creu Alta
-
Sabadell Alguns carrers de Gràcia de Sabadell, sense enllumenat públic
-
Sabadell Helicòpters, avions i drons per combatre els incendis de tot el país des de Sabadell
-
Sabadell Els veïns del carrer de Prullans ja tenen data per al retorn a casa