ARA A PORTADA
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada de Els Merinals Jan Cañadell Puigmartí
-
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions Marta Ordóñez
-
-
El PP demana accions per millorar la seguretat a Sabadell: "Els veïns tenen por"
El partit presentarà una moció al pròxim ple d'octubre
- El PP demana accions per millorar la seguretat a Sabadell: "Els veïns tenen por"
Publicat el 25 d’octubre de 2024 a les 11:10
El PP de Sabadell presentarà una moció al ple del pròxim 28 d'octubre una moció per exigir al Govern municipal millores substancials en matèria de seguretat. "Si atenem els últims baròmetres sobre els temes que ens preocupen com a veïns de la nostra ciutat, la seguretat ha escalat fins a situar-se als primers llocs de preocupació. És innegable que la sensació d'inseguretat s'ha instal·lat a l'estat d'ànim dels sabadellencs", sosté la formació en un comunicat.
Per això, el partit vol obrir un diàleg amb l'executiu, "que sembla més preocupat per recaptar diners mitjançant impostos per poder pagar la festa de Nadal que per millorar la vida dels nostres veïns", expressen.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un que no falla mai: el tortell de Reis es corona de nou
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
El Meteocat activa l'alerta per neu i fred a Sabadell durant la Cavalcada de Reis
-
Sabadell
El barri del Poblenou celebra la 'Zambomba' en una jornada marcada per la tradició andalusa