ARA A PORTADA
-
Esports El CE Sabadell vol continuar amb la bona dinàmica al camp d'un dels grans favorits a l'ascens Marc Segarra Rodríguez
-
Sabadell Sabadell tindrà una nova Oficina d'Atenció Ciutadana de la Generalitat a principis del 2027 Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell La Plana del Pintor reclama ser un barri "de primera" durant la seva Festa Major León Guerrero
-
Esports El CN Sabadell defensa que la pròrroga de Maica Garcia per l’embaràs ja es va aplicar Redacció
-
Sabadell Prendre el vermut a l’Eix Macià: el ressorgiment d’una zona icònica de Sabadell León Guerrero
El president de l'associació de veïns de Can Deu, absolt en el judici per falsedat documental
Sabadell
El president havia estat acusat de modificar la composició de la junta
- ERC Castellar exigeix més seguretat per al camí bici fins a Sant Feliu del Racó
Publicat el
14 de febrer de 2025 a
les 10:45
El president de l’Associacío de Veïns Can Deu, Juan Juárez, absolt del delicte de falsedat documental. El president havia estat acusat de modificar la composició de la junta, quan es va reactivar l’entitat veïnal -feia anys que estava inactiva-, el novembre de 2018. "Era una denúncia absurda, com s'ha pogut comprovar. La jutjessa ens ha donat la raó en tots els arguments que vam exposar", apunta Manuel Navas, president de la Federació d'Associacions Veïnals de Sabadell (FAVS). "Vam fer les coses com s'havia de fer", afegeix.
Els fets es remunten al 17 de novembre del 2018, quan es va celebrar una assemblea per recuperar l’entitat veïnal que estava inactiva des de l’any 2014. Segons l’acusació particular, durant aquella reunió es va decidir impulsar l’associació i es va nomenar la junta directiva. Segons la denúncia que es va formalitzar, 20 persones van sortir escollides per formar la junta de l’entitat veïnal. Juárez explica que per reimpulsar l’AAVV Can Deu calia la firma de l’anterior presidenta perquè pogués actuar de forma legal i per això, va parlar amb ella perquè signés el traspàs.
L’acusació particular, exercida per un grup de persones d'una altra entitat veïnal del barri , li demanava tres anys de presó i una multa de més de 5.000 euros, mentre que Fiscalia sol·licita dos anys i mig de privació de llibertat, una sanció de més de 3.000 euros i inhabilitació a càrrec públic durant la condemna.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | Unes 180 persones celebren la Diada amb els Ballesteros
-
Sabadell
La Grossa de la Diada ja té guanyador: el premi extraordinari és pel 54949
-
Sabadell
ERC reivindica els valors republicans en la Diada nacional de Catalunya
-
Sabadell
FOTOS | Una seixantena d'ofrenes florals al parc de Catalunya per la Diada
-
Sabadell
Sabadell manté viva la memòria de Salvador Allende 53 anys després del cop d’estat a Xile
-
Sabadell
Sabadell commemora els 50 anys de la recuperació de la Diada: "Hi havia un silenci imposat"