📢#ATENCIÓ! ⚠️Per causes tècniques, el sistema de megafonia i teleindicadors es troba fora de servei, prestin atenció als panells frontals i laterals dels trens.
— Rodalies Catalunya (@rodalies) March 6, 2025
ARA A PORTADA
Sense megafonia i teleindicadors en el servei de Rodalies
La companyia ha advertit que pateix problemes tècnics aquest dijous

- Les notícies més destacades del dia a Sabadell
Publicat el 06 de març de 2025 a les 09:55
El servei de Rodalies s'ha llevat aquest dijous amb dificultats per als usuaris. El sistema de megafonia i els teleindicadors de les estacions de la xarxa ferroviària es troben fora de servei per culpa de "problemes tècnics", segons ha advertit la companyia. En una piulada a les xarxes socials emès a primera hora del matí, des de Renfe demanen als viatgers que "prestin atenció als panells frontals i laterals dels trens".
Segons han explicat fonts de la companyia al diari Ara, sí que poden mostrar missatges en directe a les pantalles "però no emetre la informació pregravada". Igualment, des de Rodalies han demanat que els usuaris estiguin atents als panells que apareixen als vagons dels trens.
Notícies recomenades
-
Sabadell L'esquema de les vetlladores a l'escola, en un curs amb més complexitat a l'aula: "Hem perdut la meitat d'hores"
-
Sabadell Un segle de vida, amor i energia inesgotable: "He tingut molta sort i m'he sentit molt estimada sempre"
-
Sabadell L’Aplec de Jonqueres celebra la 38a edició
-
Sabadell Diversos ciutadans se sumen a un manifest de suport al regidor independent Gabriel Fernàndez
-
Sabadell El Torrent de Colobrers, tancat per tasques de manteniment
-
Sabadell Desallotgen un pis a la Creu Alta per generar "situacions de conflicte i incivisme al barri"