ARA A PORTADA
-
Les veus de la inesperada notícia que ningú vol rebre: "És important dir 'ha mort'" Jan Cañadell Puigmartí
-
El batxillerat de Sabadell que "encara és una mica desconegut", però que permet "més flexibilitat i acompanyament" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Adeu a quatre dècades de peix a la mítica Xoni: "Hem fet de psicòlegs per a molts clients" Marc Béjar Permanyer
-
-
La Crida demana la dimissió del càrrec públic a Montserrat Capdevila, investigada en el cas Mercuri Redacció
La peça 25 del cas Mercuri arribarà a judici el gener del 2026
Els acusats són l'exalcalde de Sabadell Manuel Bustos l'exsecretari general de l'FMC o l'exdirector de la Fundació ACSAR
- Afectacions a l'R4 en una nova jornada d'aturades parcials a Rodalies
Publicat el
19 de març de 2025 a
les 12:15
L’Audiència de Barcelona ha fixat el 19 de gener del 2026 com a data per jutjar la peça 25 del cas Mercuri. S’hi abordarà la presumpta malversació de fons públics de la Federació de Municipis de Catalunya (FMC) destapada a partir de la investigació centrada en una presumpta trama de corrupció i tràfic d’influències amb epicentre a Sabadell.
El judici, que s’allargarà fins el 6 de febrer, farà seure al banc dels acusats l’exalcalde de la ciutat Manuel Bustos, així com la seva dona, Montse Costa, i que feia tasques d’assessora de comunicacions a l’FMC. També estan acusats qui era secretaria de l’FMC, Adolfo Moreno, i el llavors director de la Fundació ACSAR, José Antonio Cabanillas.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Desencallen el futur dels nous pisos de lloguer assequible de Can Llong
-
Sabadell
Renoven l'enllumenat del passeig dels Almogàvers
-
Sabadell
La botiga Vidal Papers ja té data de tancament
-
Sabadell
Nous usuaris a les estacions de Rodalies de Sabadell atrets per la gratuïtat: “Em va molt bé”
-
Sabadell
Les obres del carrer de Sant Antoni provoquen queixes dels comerciants
-
Sabadell
Viatjar en Rodalies continuarà sent gratuït