A la cantonada entre els carrers de Gràcia i del Pare Sallarès, al Centre, ha començat l'enderroc de la casa del número 68-70 que havia estat ocupada i un focus de conflictes en diverses ocasions. Des del novembre 2021 estava tapiada i ara afronta els seus últims dies. Mentre durin les obres s'han reduït algunes places d'aparcament de zona blava.

- Enderroc del carrer de Gràcia
- Víctor Castillo
Amb l'enderroc en marxa, es posarà punt i final al que el portaveu del Govern, Eloi Cortés, va assegurar fa quatre anys que "era un dels llocs ocupats més conflictius de la ciutat, que provocava sensació d'inseguretat entre els veïns, els comerços i els vianants". Aleshores, Cortés dirigia la regidoria d'Acció Social i Habitatge, i va indicar que es van activar diferents vies per solucionar aquesta situació i que s'havia parlat amb la propietat –aleshores Servihabitat– per comprovar que hi havia una demanda per ocupació i que aquesta tenia a punt el tapiat per aplicar-lo quan fos possible abans no es tornés a ocupar l'immoble. Antigament hi havia hagut la perruqueria Joan Antoni, de la qual fins fa uns anys hi havia el tendal.

- Façana de l`edifici que ara s`enderroca, el 2008
- Google Maps
La Policia Municipal havia rebut diversos avisos al llarg dels anys pel soroll generat pels ocupants de la casa. Al carrer de Gràcia, l'inici de l'enderroc ha estat ben rebut. Per exemple, Marta Corbalan, de l'empresa de reformes IGPER, explica que "sé que hi havia hagut problemes i havia molestat a veïns; d'una banda és bo que s'enderroqui perquè sembla que s'acabaran els problemes d'ocupació, però també és important que no hi hagi cases tancades".

- Enderroc del carrer de Gràcia
- Víctor Castillo

- Enderroc del carrer de Gràcia cantonada Pare Sallarès
- Víctor Castillo